صدا وسیمای مرکز کرمان با تهیه و پخش ویژه برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی به استقبال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا رفته است. 
کد خبر: ۱۳۱۴۵۹۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان:شورحضور،عنوان ویژه برنامه سیمای مرکز کرمان است که با حضور کارشناسان مختلف حوزه های حقوقی و سیاسی با موضوع انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری تولید و پخش می شود.

 این برنامه 45 دقیقه ای روزهای سه شنبه ساعت 22 از سیمای مرکز کرمان پخش می شود وبخش های آن شامل:نریشن کلام رهبری در مورد انتخابات،وله انتخاباتی،حدیث،گزارش،مقایسه انتخابات ایران با سایرکشورهاباحضوراساتید دانشگاه،کارشناسان مذهبی با موضوعاتی چون انتخاب،اعتمادبه نفس،امیدوخودباوری،مسئولیت پذیری و....می باشد. 
عوامل برنامه شورحضور شامل تهیه کننده:محمود علیپور، کارگردان:محمودنوحی،تصویربردار:علیرضا نجیب زاده واجرای وحید یوسف زاده  و راضیه علیپور می باشند.

ویژه برنامه برای وطنم نیزبه تهیه کنندگی محمد رضا نامجو وگزارشگری خانم ها ریحانه بلوچ ومژده بیگدلی با آیتم های مصاحبه ،نریشن،کپشن وکلام رهبری به مدت 4دقیقه در3تایم در روزیک تایم ثابت ساعت 21:45ودونوبت بازپخش شناور درکنداکتور مرکز کرمان پخش می شود. 

در صدای مرکز کرمان هم در برنامه های  میز انتخاب و جلوه های همدلی به موضوع انتخابات پرداخته می شود.

در برنامه جلوه های همدلی به تهیه کنندگی نرگس عسکرپور، در قالب بخش های گزارشی،کارشناسی، کلام رهبری ،آنونس و گفتار مجری به مقوله انتخابات پرداخته می شود. 
گویندگی این برنامه بر عهده حکیمه شیروانی و گزارشگر آن فتانه نجابتی است.این برنامه یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 17 از رادیو کرمان پخش می شود.

برنامه رادیویی میز انتخاب نیز با ساختار میزگرد و با بخش های کارشناسی،گزارش، مطالب انتخاباتی و گفتگوهای موضوعی با حضور کارشناسان و استادان دانشگاه، مبحث مهم انتخابات و مسائل مرتبط با آن را مطرح می کند. 

این برنامه را نرگس عسکرپور تهیه و عباس عباسپور اجرا می کند و دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 9:15 از شبکه استانی صدای مرکز کرمان پخش می شود.

معاونت فضای مجازی مرکز کرمان نیز با تولید و پخش مجموعه انیمیشن دولخ (گردو خاک) در 8 قسمت ،مجموعه نمایش عروسکی مزن جوش ، موشن گرافیک خبرهای انتخاباتی ،باز نشر برنامه های صدا ،سیما و خبر ،مجموعه کمیک موشن مردمیدان وایجاد صفحه ویژه انتخابات در وب سایت صدا وسیمای مرکز کرمان به موضوع انتخابات پرداخته است .
 
معاونت خبر مرکز کرمان هم با رویکرد انتخابات در مجموعه های گزارش های خبر تلویزیون در قالب بسته های خبری وگزارش های خبری ،روی خط خبر، تریبون آزاد و خبر مکتوب به مدت2400 دقیقه و در رادیوهم به مدت 1900 دقیقه در قالب گزارش خبری، خبر مکتوب و روی خط خبر و همچنین بارگزاری بسته های انتخاباتی در کانال خبرگزاری به این موضوع مهم پرداخته است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها