منابع امنیتی عراقی اعلام کردند؛

آماده باش در پایگاه عین الاسد

منابع امنیتی عراقی اعلام کردند که نیروهای عراقی و نیروهای ائتلاف بین المللی در داخل پایگاه عین الاسد در غرب عراق از بیم حملات احتمالی دیگر به حال آماده باش درآمده اند.
کد خبر: ۱۳۱۴۴۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه الجزیره به نقل از منابع امنیتی عراقی اعلام کرد که درپی حمله به پایگاه عین الاسد، نیروهای عراق و نیروهای ائتلاف بین المللی به حالت آماده باش درآمده اند.

براساس این گزارش؛ منابع امنیتی عراقی اعلام کردند که نیروهای عراقی و نیروهای ائتلاف بین المللی در داخل پایگاه عین الاسد در غرب عراق از بیم حملات احتمالی دیگر به حال آماده باش درآمده اند.

همزمان سخنگوی ائتلاف بین المللی اعلام کرد که حمله به پایگاه عین الاسد که صبح امروز شنبه رخ داد تلفاتی به دنبال نداشته است اما سبب ویرانی آشیانه هواپیماها شده است.

وی افزود که تحقیقات درباره زوایای حمله به این پایگاه شروع شده است.

این در حالی است که قبلا مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق وابسته به ارتش این کشور، بیانیه ای را در خصوص گزارش های منتشر شده پیرامون حمله پایگاه هوایی عین الاسد آمریکا در استان الانبار منتشر کرده بود.

بر اساس این گزارش، در بیانیه مذکور آمده است: یک پهپاد انتحاری بامداد امروز در پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار سقوط کرده است. تاکنون هیچ خسارتی در عین الاسد مشاهده نشده است.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که برخی منابع عراقی بامداد امروز، از حمله پهپادی به پایگاه هوایی عین الاسد خبر دادند.

بامداد امروز برخی منابع در این خصوص گزارش داده بودند که این حمله با پهپاد صورت گرفته و آژیرهای خطر در پایگاه مذکور فعال شده است.

این دومین حمله طی چند روز گذشته به عین الاسد به شمار می‌رود. منابع عراقی عصر سه‌شنبه هفته گذشته نیز از حمله راکتی به پایگاه هوایی عین الاسد خبر داده بودند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها