تقریبا تمام افراد تجربه یکبار جابجایی و اسباب کشی را داشته اند و حتی در غیر اینصورت بازهم با سختی ها و مسائل اینکار آشنایی دارند. معمولا تمامی کسانی که به صورت شخصی اقدام به اسباب کشی کردند با یکی از مشکلات آن اعم از ضرر مالی در شکستن یا نقص اثاثیه، مشکلات جسمی، ایراد ضربه به مکان جابجایی و از این قبیل روبرو شده اند.
کد خبر: ۱۳۱۴۴۷۰
برای کسب تجربه اسباب کشی آسان بهتر است از خدمات یک شرکت باربری حرفه ای کمک بگیرید زیرا این مجموعه ها با تجربه و مهارت خود در این کار تمام نیازهای شما را با کیفیت بالا برایتان رفع می کنند. البته انتخاب یک باربری حرفه ای و باتجربه در امر اسباب کشی که تمام خدمات مورد نظر شما را نیز ارائه کند، اولین و مهمترین اقدامات در این پروسه می باشد.
 
خدمات یک شرکت باربری حرفه ای

مجموعه های زیادی ادعای اسباب کشی حرفه ای می کنند اما در انتخاب آنها باید نکات بسیاری از جمله سابقه مجموعه، داشتن مجوزهای لازم، رضایت مشتریان قبلی، ارائه قیمت مناسب و کیفیت بالای خدمات ارائه شده را در نظر گرفت. از طرفی در شهری به بزرگی و شلوغی تهران، وجود شعبات مختلف مانند باربری شمال تهران، شرق، غرب، مرکز و جنوب شهر نیز اهمیت زیادی در انتخاب یک مجموعه مناسب دارد. اسباب کشی و حمل بار نمونه ای خدمات یک شرکت باربری می باشد که تمامی اتوبارها آن را ارئه می کنند، البته که داشتن کارگران و راننده بامهارت و باتجربه در این زمینه اهمیت زیادی دارد. اما معمولا شرکت های باربری حرفه ای خدمات دیگری نیز ارائه می کنند که عبارتند از:

·         بسته بندی لوازم منزل و شرکت

·         ارائه لوازم مورد نیاز بسته بندی

·         کارگران حرفه ای و با تجربه در امور بسته بندی و حمل بار

·         ارائه ماشین های باربری در سایز و مدل مورد نیاز

·         بیمه باربری برای وقوع هر حادثه احتمالی
 
تجربه اسباب کشی آسان با استفاده از خدمات یک شرکت باربری حرفه ای
بسته بندی لوازم توسط شرکت باربری

سپردن بسته بندی لوازم در زمان اسباب کشی به باربری مزایای زیادی را به همراه دارد و در نتیجه باعث عدم آسیب و خسارت شده و در زمان جابجایی نیز صرفه جویی خواهد شد. در بسته بندی اثاثیه که توسط شرکت باربری انجام می شود از کارگران ماهر استفاده شده که به جزئیات این کار واردند و از لوازم شکستنی و کوچک تا لوازم بزرگ مانند یخچال و مبلمان را نیز شامل می شود. همچنین علاوه بر استفاده از کارتن های مخصوص بسته بندی، فوم، پلاستیک و کاغذهای باطله برای پر کردن فضاهای خالی بین لوازم درون کارتن ها بکار گرفته می شود تا در زمان حمل هیچ فشاری به آنها وارد نشود. بسته بندی اثاثیه توسط اتوبارها اصولی و منظم می باشد، به این معنی که علاوه بر چیدن درست آنها، هر گروه از لوازم مانند شکستنی ها، اشیاء قیمتی یا لوازم آشپزخانه در کارتن های مجزا قرار می گیرند.
 
تجربه اسباب کشی آسان با استفاده از خدمات یک شرکت باربری حرفه ای

برای راحتی در زمان اسباب کشی، حتی اگر بخواهید از خدمات یک شرکت باربری استفاده کنید، باز هم به آمادگی از قبل و رعایت نکاتی در خصوص آن نیاز دارید. به طور کلی اسباب کشی به دو مرحله بسته بندی و جابجایی تقسیم می شود؛ اگر قصد دارید هر دو مرحله را به یک اتوبار بسپارید تنها کافیست زمان دقیق را مشخص و مکان مقصد را آماده کنید، پس از آن تنها باید با شرکت انتخابی خود هماهنگ کنید. انتخاب درست و استفاده از خدمات شرکت های باربری تهران اهمیت بسیاری دارد، به خصوص اگر لوازم زیاد باشد یا قصد حمل بار به شهر دیگر را داشته باشید، زیرا مسیر طولانی بوده و برای حمل بار نمی توان به هر کسی اعتماد کرد. اما اگر قصد دارید بسته بندی لوازم را به صورت شخصی انجام دهید، باید نکات زیر را رعایت کنید:

     - در ابتدا لوازم مورد نیاز بسته بندی، به ویژه کارتن های محکم و مخصوص بسته بندی را تهیه کنید.

     - لوازم را بدون فشار در کارتن ها قرار دهید و حتما آنها را در روزنامه، پارچه یا فوم بپیچید.

     - لوازم هر قسمت از خانه را در کارتن جداگانه قرار دهید و روی هر کارتن محتویات آن را برچسب بزنید یا بنویسید.

     - در زمان حمل و جابجایی لوازم حتما شکستنی ها و اشیاء گران قیمت را مشخص کنید تا به طور مناسب حمل و در ماشین چیده شوند.

    - در زمان تخلیه لوازم در مقصد فضای کافی برای لوازم بزرگ را در نظر بگیرید و هنگام باز کردن کارتن ها عجله نکنید.

تجربه اسباب کشی آسان با استفاده از خدمات یک شرکت باربری حرفه ای
انتخاب شرکت باربری برای اسباب کشی آسان

اولین نکته در زمان بررسی اعتبار یک باربری داشتن مجوز از اتحادیه باربری تهران می باشد که علاوه بر ایجاد مسئولیت پذیری باعث تبعیت از تعرفه باربری نیز می شود. در واقع باربری مناسب شرکتی است که در کنار مجوز، مشاوران باتجربه ای برای راهنمایی مشتریان داشته باشد، کارگران حمل بار باتجربه داشته باشد، از بهترین ماشین های حمل بار در انواع مختلف استفاده کند، لوازم مخصوص بسته بندی را ارائه کند و به زمان بندی پایبند باشد. همچنین یک شرکت باربری خوب باید در مناطق مختلف شهرهای بزرگ شعباتی داشته باشد تا رانندگان بر تمام محلات تسلط داشته باشند و در زمان مقرر به محل قرار برسند. در باربری شرق تهران مانند سایر مناطق این شهر به دلیل شلوغی و پیچیدگی مسیرها نیز رانندگان باید بطور کامل با خیابان ها و حتی کوچه ها آشنا باشند تا مسیر درست را انتخاب کنند.
 
بر اساس تحقیقات انجام شده در خصوص شرکت های معتبر باربری تهران به این نتیجه رسیدیم که اتوبار شمال بار با سابقه بسیار زیاد در زمینه ارائه خدمات باربری فعالیت می کند. این مجموعه خدماتی از قبیل مشاوران باتجربه، پرسنل حرفه ای بسته بندی، کارگران آموزش دیده حمل بار، انواع ماشین های باربری به همراه راننده مسلط را به صورت شبانه روزی ارائه کرده و در تمام مناطق شهر تهران اتوبارهای ویژه دارد. مجموعه شمال بار مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران را نیز داشته و تمام خدمات خود را بر اساس نرخ مصوب این اتحادیه ارائه می کند. برای ارتباط با این مجموعه می توانید از راه های زیر استفاده کنید:

وب سایت اتوبار شمال بار: www.shomalbar.ir

شماره تماس: 1717

ایمیل: info@shomalbarbar.com
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها