سرپرست شبکه بهداشت ودرمان فیروزکوه :

شعار هفته سلامت؛ ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه گفت: سازمان جهانی بهداشت به عنوان متولی حفظ و ارتفاء سلامتی همه انسان‌ها همه ساله در سالروز تاسیس آن سازمان، یکی از اولویت‌های بهداشتی را به عنوان شعار بهداشتی سال، اعلام می کند.
کد خبر: ۱۳۱۳۵۵۱
به گزارش جام جم انلاین تهران،عبدالمجید حسینی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه  تصریح کرد: هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت امسال بنابر اعلام دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران، به عنوان «سال جهانی مدافعان سلامت» نام گذاری شده و شعار روز جهانی بهداشت و هفته سلامت امسال «نیز ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر» انتخاب شده است.

وی در ادامه افزود: سازمان جهانی بهداشت به عنوان متولی حفظ و ارتقاء سلامتی همه انسان‌ها همه ساله در سالروز تاسیس آن سازمان، یکی از اولویت‌های بهداشتی را به عنوان شعار بهداشتی سال اعلام می کند و از سیاست گذاران بهداشتی کشورها می خواهند برای دستیابی به اجرای صحیح اهداف نظام سلامت تلاش کنند.

حسینی در خصوص عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در هفته سلامت، اظهار داشت: نظارت بازرسان بهداشتی با همکاران گروه های اصناف در هفته سلامت تشدید شد؛ همچنین از کارخانه های سطح شهرستان در راستای اجرای فاصله گذاری اجتماعی بازدید شد؛ در این هفته جلساتی برای هماهنگی واکسیناسیون افراد بالای ۸۰سال برگزار شد و این امر اجرا گردید.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه همچنین خاطر نشان کرد: در هفته سلامت تست ریپیت از کارکنان ادارات در معرض بیماری کرونا انجام گردید؛ جلساتی در خصوص مداخلات روانشناختی سلامت روان پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) توسط کارشناسان سلامت روان برگزار گردید و محصولاتی از کارخانه شیوا به مدافعین سلامت اهدا شد.

حسینی در پایان تاکید داشت: جلسات آموزشی برای مربیان مراکز خدمات جامع سلامت با موضوع تغدیه، مدیریت اضافه وزن و چاقی کودکان و نوجوانان ۵-۱۸ سال توسط کارشناسان تغذیه برگزار گردید؛ همچنین در این هفته از مراکز جامع سلامت با همراهی معاونین بهداشتی بازدید شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها