فرمانده انتظامی شهرستان كرمان اعلام کرد:

دستگیری سارق تجهیزات دکل های مخابراتی درسیرچ کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش متواری ملقب به شِرِک در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۱۳۰۲۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان:سرهنگ مهدی پورامینایی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های متعدد شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت برای نوامیس، اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار ملقب به شِرِک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان قرار گرفت.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی ماموران انتظامی از نحوه فعالیت و محل اختفای متهم، افزود: طی یک عملیات برنامه ریزی شده و با هماهنگی دستگاه قضائی، ماموران انتظامی این فرماندهی با سرعت عمل و هوشیاری موفق شدند این متهم متواری را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد:این متهم که از سوی برخی مردم ملقب به شرک بود و سوابق متعددی در رابطه با نزاع و درگیری، ایجاد رعب و وحشت، قدرت نمایی با سلاح، ایجاد مزاحمت برای نوامیس و تعدی از قانون را در پرونده داشت به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ پورامینایی، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام و اظهار کرد: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه رفتار هنجار شکنانه مخلان نظم و امنیت برخورد می كند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها