مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

پروژه مجتمع فرهنگی و هنری میاندرود نیمه فعال است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی و هنری میاندرود را 50 درصد اعلام کرد و از نیمه‌فعال بودن این پروژه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۲۶۱۹

به گزارش جام جم آنلاین مازندران عباس زارع پیش ازظهر دوشنبه در بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری میاندرود گفت: این پروژه با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال، با زیربنای هزار و ۲۰۰ مترمربع درحال ساخت است.

 

وی با بیان اظهار اینکه همچنین این پروژه فعلاً نیمه فعال بوده و به دلیل کمبود اعتبارات و تخصیص ابلاغی، پیمانکار آن تقاضای خاتمه کار کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه دولت، وظیفه تخصیص اتمام پروژه‌های نیمه تمام به نمایندگان حوزه‌های انتخابیه در کشور، گفت: رئیس مجمع نمایندگان مازندران، قول مساعد جهت تسریع در روند ساخت و تجهیز پروژه مجتمع فرهنگی هنری میاندرود را داد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن قدردانی از مسؤولان استانی، آماده سازی و تکمیل پروژه مذکور را از ضروریات شهر میاندرود برشمرد وحمایت جدی مسئولان را برای تکمیل پروژه خواستار شد.

 

زارع همچنین از پیوستن دو شهر استان به شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: از هشت شهر استان که در این زمینه کاندیدا شده بودند نوشهر در بخش مد و لباس و بابلسر در بخش هنرهای تجسمی توانست به این شبکه بپیوندد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها