گفت‌وگوی اختصاصی «جام‌جم» با رئیس پلیس فتای کشور

کاهش فعالیت قماربازان در فضای مجازی

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خبر داد؛

دستگیری ۹۸ نفر از گردانندگان سایت‌ های قمار در مشهد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از شناسایی ۱۰ مرکز قمار و دستگیری ۹۸ نفر از گردانندگان سایت‌های قمار در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۲۳۲۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، ولی قنبری‌ راد با اشاره به دستگیری شبکه گردانندگان قمارخانه‌ ها در سطح استان طی چند روز اخیر گفت: با همکاری ارزشمند ضابطان دستگاه قضایی بزرگترین شبکه سازمان‌ یافته قمار متلاشی و در همین رابطه ۱۸نفر سرکرده باند و ۸۰ نفر قمارباز دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای ناحیه ۲ مشهد افزود: این افراد که به صورت شبکه‌ای و سازمان‌یافته اقدام به قمار می‌کردند با دایر کردن مراکز مختلف به اعمال خلاف قانون مبادرت داشتند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این افراد دارای سابقه و برخی جزو اراذل و اوباش بوده و تامین امنیت بازی‌ های قمار را نیز برعهده داشته و تاکنون اموال زیادی از شهروندان را حیف و میل کرده بودند.

بر اساس اعلام مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، از این مراکز اقلامی همچون آلات اختصاصی قمار، مواد مخدر، مشروبات الکلی، انواع سلاح سرد، سلاح گرم، مهمات سلاح گرم جنگی و دستگاه های pos نیز کشف و ضبط شده است.

همچنین کلیه اقدامات قانونی لازم در دست اجراست و قرار قانونی مناسب در مورد متهمان توسط بازپرس شعبه ۲۱۰ صادر وتحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها