مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مطرح کرد؛

انتشار کتاب خاطرات ایثارگران برق همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از انتشار خاطرات ایثار‌گران و رزمندگان این شرکت در قالب 5 جلد با عنوان حدیت ایثار خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از انتشار خاطرات ایثار‌گران و رزمندگان این شرکت در قالب 5 جلد با عنوان حدیت ایثار خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۲۱۲۱

به گزارش  جام‌جم آنلاین همدان؛ شیرزاد جمشیدی در نشستی با فرزندان شاهد و خادمان نماز این شرکت، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان 5 شهید و 163 ایثارگر دارد و دستورالعمل‌ها و ضوابط مرتبط با این عزیزان در این دستگاه خدماتی نیز به طور دقیق اجرا شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اجراشده در این حوزه نیز اظهار کرد: تکریم و سرکشی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای سلامت و دلجویی از خانواده آنان به‌صورت مستمر در اولویت برنامه‌ها بوده و انجام‌شده است.

جمشیدی ادامه داد: با مشارکت حوزه امور ایثارگران، پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی و باکار جمعی و فکری اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام‌شده که کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، نماز، بسیج، حراست و ... نشان از این امر دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به غرس نهال به نیابت از شهدا در شرکت برق استان افزود: همچنین اخیرا کمک‌های مادی و معنوی نیز توسط کارکنان برای کمک به زلزله‌زدگان سی‌سخت جمع‌آوری و در قالب یک کامیون برای این عزیزان ارسال شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان نیز با تقدیر از زحمات شرکت برق استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید «سلیمانی» و شهدای منتسب به شرکت برق، گفت: هر چه داریم از شهدا و رسم شهدا است. اگر عزت و آرامشی داریم و جامعه ما از امنیت مناسب برخوردار بوده و رشدی را مشاهده می‌کنیم همه از آن شهدا است، شهدایی که با تمسک به اهداف بعثت پیامبر (ص) و سیدالشهدا (ع) جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی حلم افزود: وی افزود: بر ما فرض است که نام و یاد شهدا و رسم شهدا را که پیام‌آور مسئولیت‌پذیری، وحدت و اخلاص در جامعه است، گرامی وزنده بداریم و قدردان آنان باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان بابیان اینکه رسم شهدا توجه به نماز بود، تصریح کرد: نماز می‌تواند جامعه ما را از اختلالات روحی و روانی در امان بدارد بنابراین باید نمازی شویم و اخلاق و رفتار و کردار و ارتباط ما با دیگران و بیان ما همه نمازی شود.

وی ابراز داشت: بهترین راه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا این است که از خداوند و شهدا استمداد بطلبیم که پای خود را در جای پای آنان بگذاریم.

حسنی حلم تصریح کرد: شهدای ما راه را مشخص کردند و این ما هستیم که باید قدم در این راه بگذاریم که این امر نیز جز با تلاش و مسئولیت‌پذیری مقدور نیست، بنابراین اگر می‌خواهیم جامعه ما پویا و بانشاط شود راه همین است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان بابیان اینکه شهدا زنده و نظاره‌‌گر کار ما هستند، گفت: باید به‌خوبی عمل کنیم تا در پیشگاه شهدا شرمنده نشویم و این راهی است که سرفرازی و عزت ما در این راه است.

وی بابیان اینکه جانبازان و خانواده شهداد ایثارگران راه شهدا را پیمودند، افزود: 47 نفر شاغل و 116 بازنشسته از مجموعه خدمتگزار برق از این خانواده هستند که قدردان آنان هستیم.

حسنی حلم بابیان اینکه امیدواریم که دعای شهدا بدرقه راه وزندگی و مسئولیت‌ها و توفیقات ما باشد، عنوان کرد: یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و همواره باید این را سرلوحه خود قرار دهیم و قدردان شهدا باشیم.

در این مراسم از فرزندان شهدا و جانبازان، امام جماعت و مدیر نمونه و خادمان و فعالان نماز شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تجلیل شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها