هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز چهارشنبه به صورت سرزده از شهرک صنعتی لیا در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۱۱۹۹۶

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، در این بازدید که عزیزالله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان و رئیس اتحادیه صادرکنندگان قزوین نیز حضور داشتند، استاندار قزوین به بررسی موانع و مشکلات شهرک صنعتی لیا پرداخت.  

در این نشست در خصوص ایجاد طرح توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب شهرک، اجرای پروژه روکش آسفالت تعدادی از بلوارها و خیابان ها و تسریع در اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان های پارک الحاقی به شهرک صنعتی لیا بحث و گفت و گو شد.

در ادامه این نشست با حمایت قاطع استاندار از تولید و توسعه شهرک، ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی و منابع داخلی شرکت شهرک های صنعتی استان، جهت اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت و زیباسازی و المان شهری شهرک صنعتی لیا در سال جاری در نظر گرفته شد.

افزایش حق شارژ جهت ارائه خدمات بیشتر به واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی لیا، افزایش تخصیص آب به میزان ۱۵ لیتر بر ثانیه با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در سال جاری برای این شهرک صنعتی و انعقاد تفاهم نامه احداث پست برق دائم جدید با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال جهت تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی شهرک با مشارکت استانداری، برق منطقه ای زنجان و شرکت شهرک های صنعتی از دیگر مصوبات این نشست بود.

شهرک صنعتی لیا در ۱۸ کیلومتری قزوین واقع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها