با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان

بازداشت عاملان برگزاری مراسم فاتحه‌خوانی در لردگان

با توجه به شیوع ویروس کرونا و خیز مجدد این بیماری برگزاری یک مراسم فاتحه خوانی در شهرستان لردگان از توابع استان چهار محال و بختیاری با بازداشت مداح خاتمه یافت.
کد خبر: ۱۳۱۱۶۶۰

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری، شیوع کرونا با وجود اینکه بسیاری از فعالیت‌های روزانه مردم، کسب و کارها، مراسم عروسی و عزا، مراسمات مذهبی، ورزشی، دانشگاه‌ها و مدارس و.... به دلیل  سرعت انتقال ویروس در تجمعات تعطیل شد اما برخی از شهروندان همچنان اصرار دارند طبق آداب و رسوم و سنت‌های دیرینه خود مراسم عزاداری خود را برگزار کنند.

روز گذشته دوشنبه 30 فروردین مراسم ختمی در شهرستان لردگان برگزار گردیده که به محض اطلاع دادستان این شهرستان وارد عمل شده و با دستور قضائی و به حکم دادستان ضابطین قضائی با حضور در مراسم عاملین مراسم را باز داشت نموده است.

عاملین در آرامستان لردگان بازداشت و روانه زندان شد 

سعید جریده اصل دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان لردگان خبر داد: مداحی که در یک مراسم فاتحه‎‌خوانی در روز دوشنبه 30 فروردین1400 در آرامستان شهر لردگان اقدام به مداحی نموده بود بازداشت و روانه زندان شد.

شایان ذکر است پس از تعطیلات نوروز و موج چهارم کرونا در سراسر کشور وضعیت در استان چهار محال و بختیاری بشدت تحت تاثیر این معضل قرار گرفته و با هنجار شکنان بشدت برخورد قانونی و قضائی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها