کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تداوم بارش‌ها در نیمه شرقی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا بارش‌ها در نیمه شرقی کشور تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۱۰۹۳۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «امین‌حسین نقشینه» امروز (پنجشنبه) دربار وضعیت آب و هوایی کشور افزود: براین اساس برای خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان، فارس،  هرمزگان، شرق استان اصفهان در برخی ساعت‌ها به خصوص بعداز ظهر و اوایل شب رگبار رعد و برق و تند باد موقتی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در برخی مناطق مستعد بارش تگرک را هم انتظار داریم و نیز برای استان‌های اردبیل و گیلان هم بارش‌های خفیف گاهی رعد و برق پیش بینی شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان ساخت: شدت بارش‌ها برای خراسان شمالی،‌ رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و سمنان پیش بینی شده است .

نقشینه گفت: از روز شنبه بارش‌های پراکنده در شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی و روز یکشنبه بارش پراکنده در ارتفاعات یزد و کرمان وروز دوشنبه بارش های پراکنده در اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهیم داشت.

وی ادامه داد:‌ امروز وزش باد شدید در هرمزگان همراه با گرد و خاک شدید روی خواهد داد و در سه روز آینده خلیج فارس به خصوص نواحی مرکزی و شرقی آن و تنگه هرمز و دریای عمان متلاطم می‌شوند.
کارشناس سازمان هواشناسی برای تهران درسه روز ‌آینده آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش شدیدباد پیش بینی کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها