رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز خبر داد

انجام بیش از 13 هزار عمل جراحی در بیمارستان امام رضای تبریز

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز

افزایش ۴ برابری بیماران کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا  (ع) تبریز گفت : آمار بیماران کرونایی بستری در این مرکز نسبت به هفته آخر سال ۹۹ بیش از ۴ برابر افزایش یافته است
کد خبر: ۱۳۱۰۷۱۰

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا  (ع) تبریز گفت : آمار بیماران کرونایی بستری در این مرکز نسبت به هفته آخر سال ۹۹ بیش از ۴ برابر افزایش یافته است. 

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ،  مسعود فقیه دینوری رئیس مرکزآموزشی و درمانی امام رضا  (ع) تبریز اظهار داشت : ۴ برابر شدن بیماران بستری کرونایی در بخش های آی سی یو و بستری عادی صورت گرفته و این میزان افزایش واقعا نگران کننده است.
دینوری افزود : نسبت فوتی ها نیز نسبت به روزهای پایانی سال ۹۹ بیش از ۲ برابر  شده و این ناشی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است .
رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضای تبریز  ادامه داد : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و متناسب با تدابیر متخذه دانشگاه ،آمادگی کامل برای مراقبت از بیماران کرونایی را در این مرکز داریم.
دینوری با اشاره به برنامه واکسیناسیون کادر شاغل در این مرکز اعلام کرد : تمامی کادر درمان در این مرکز واکسینه شده اند و آن عده از همکارانی که قبلا پی سی آر مثبت بودند واکسینه نشده و عده ای نیز خودشان نخواستند واکسینه شوند .

وی اضافه کرد : در حال حاضر  بیماران خاص و افراد پر خطر جامعه بر اساس اولویت بندی انجام شده روزانه در این مرکز واکسینه می شوند. 
دینوری با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هموطنان اذعان کرد : از آغاز بحران کرونا ویروس مرکز آموزشی و درمانی امام رضای تبریز به عنوان سانتر اصلی مراقبت از بیماران کرونایی در استان ارائه خدمت نموده از این رو کادر درمان این مرکز تحت شرایط سختی ادامه خدمت نموده و رفع  خستگی حاصل از این فشار کاری صرفا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان میسر خواهد بود بنابراین از تمامی هموطنان عزیز خواهشمندیم جهت حفظ سلامتی خود و کادر درمان دستورات و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها