نماینده مردم کوهبنان در مجلس شورای اسلامی :

احداث جاده کوهبنان به زرند آرزوی دیرین مردم است

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان از احداث شهرک ۳۰۰‌واحدی طرح اقدام مسکن ملی مزین به نام سردار دل‌ها در کوهبنان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۰۴۱۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان: حسین جعفری گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوهبنان طی سالیان گذشته طبق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی ایران خدمات گسترده‌ای در سطح شهرستان به همشهریان ارائه کرده است.

وی افزود: تهیه طرح هادی برای تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در دستور کار این نهاد قرار گرفت که در حال حاضر در بیشتر روستا‌های شهرستان طرح هادی اجرا یا در حال انجام کار است.

وی تصریح کرد: به منظور زیبا سازی، طرح بهسازی محیط روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کوهبنان  اجرایی شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان از پرداخت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵۰۰۰نفر جمعیت خبر داد و افزود: این طرح همچنان به قوت خود باقی است و با توجه به زلزله خیز بودن منطقه ساخت‌ خانه‌های مقاوم همواره مورد توجه بنیاد مسکن است.
حسین جعفری، از پرداخت تسهیلات مسکن ملی در شهرستان خبر داد و افزود: احداث شهرک ۳۰۰ واحدی امام رضا (ع)، احداث مسکن مهر ۱۳۲ واحدی و احداث مسکن مددجویان بهزیستی کوهبنان از محل همین تسهیلات بوده است.

وی گفت: پس از زلزله شب یلدای سال ۹۶ در شهر کوهبنان و تخریب بیش از ۲۲۰۰ واحد مسکونی عملیات آوار برداری منازل آسیب دیده در زلزله وپرداخت تسهیلات بازسازی با سرعت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گرفت.

وی  واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات در طرح اقدام ملی مسکن را از دیگر خدمات این نهاد مقدس بر شمرد و گفت: طراحی احداث شهرک ۳۰۰ واحدی‌ویلایی طرح اقدام ملی مسکن مزین به نام سردارشهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت و تا کنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از متقاضیان نسبت به تشکیل پرونده، دریافت زمین و اخذ تسهیلات بانکی اقدام کرده اند و کار ساخت و ساز این شهرک با سرعت در حال انجام است و با پیگیری‌های صورت گرفته بزودی زیر ساخت‌ها هم در این شهرک مستقر خواهد شد.

جعفری، واگذاری زمین در روستا‌های شهرستان، صدور اسناد ثبتی املاک روستایی و... را از دیگر اقدامات این نهاد مقدس عنوان کرد و گفت: امیدواریم بزودی صدور اسناد ثبتی در شهر کوهبنان به کمک اداره ثبت و اسناد انجام شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها