غلامرضا عشریه با اشاره به سنت رهبر معظم انقلاب تصریح کرد که ایشان چند سال است که جهت و محتوای اقتصادی به نامگذاری سال جدید دادند و مدیران باید بدانند برابر هدف‌گیری رهبری، برنامه‎ریزی کنند چون کمک به تولید در حقیقت حمایت از کشور است.
کد خبر: ۱۳۰۹۹۸۰

به گزارش جام جم آنلاین مازندران غلامرضا عشریه فعال اقتصادی همچنین افزود: رهبری بهتر از هر کسی می‌دانند که محور توسعه کشور، تولید و اشتغال است و دغدغه تولید دارند بنابراین مدیران دولتی باید ضمن پشتیبانی از تولید، در این مسیر موانع را شناسایی و آن را مرتفع سازند.

 

غلامرضا عشریه که سابقه ریاست اتاق بازرگانی مازندران را نیز در سوابق خود دارد گفت: من به عنوان کسی که سه دهه در تولید و صنعت استان کار کردم شاهد دوران رونق صنعت و تولید بودم و توسعه شهرک‌های صنعتی استان نیز بر همین مبنا بود.

وی در ادامه گفت: در برخی مقاطع مشکلات سیاسی و خارجی موانعی برای تولید ایجاد کرد اما عمده مشکلات ما در داخل بود و ما نباید کمک به تولید را کمک به یک سرمایه‌گذار بدانیم  چون یک سرمایه‌گذار یک فرد است اما اشتغالی که با خود می‌آورد، چندصد خانواده را در بر می‌گیرد و کمک به تولید در حقیقت کمک به چند صد خانواده است.

غلامرضا عشریه با اشاره به حمایت دولت از تولیدکننده خاطرنشان کرد: هر چه موانع بر سر راه تولید کم باشد، ما هم تولید بیشتری خواهیم داشت و هم مشکل اشتغال نداریم.

این فعال بخش خصوصی مشکلات تولیدکنندگان را سد راه اشتغال توصیف کرد و گفت: نوسان نرخ ارز، افزایش حق بیمه تأمین اجتماعی و موارد دیگر موجب نگرانی تولیدکننده می‌شود و با هزار و یک مشکل در سر راه خود مواجه است و در چنین شرایطی ما نمی‌توانیم توقع زیادی داشته باشیم از این کارآفرینان و سرمایه‌گذاران.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها