سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه

ارسال لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای شهر

دیدار نمایندگان راننده تاکسی با رییس سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه در راستای پیگیری مطالبات صنفی رانندگان در محل اداری سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۰۹۵۷۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه، در دیدار نمایندگان راننده تاکسی های شهر کرمانشاه با رئیس سازمان و حمل و نمقل مسافر، شهبازی ضمن قدردانی از زحمات رانندگان تاکسی که با توجه به‌ شیوع بیماری کرونا همچنان به فعالیت خود جهت رفاه حال شهروندان ادامه می دهند، عنوان کرد: با توجه به خیز جدید اپیدمی ویروس کرونا و در راستای پیشگیری و مقابله با این بیماری تمامی رانندگان و مسافران کماکان ملزم به استفاده از ماسک می باشند و رانندگان در صورت مواجه شدن با مسافران فاقد ماسک، از ارائه خدمات ممانعت نمایند .

 

در این نشست نمایندگان راننده تاکسی نیز به نمایندگی از کلیه رانندگان به ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات خود پیرامون موارد مطروحه و مشکلات صنفی به ویژه تسریع در اعلام رسمی نرخ کرایه تاکسی در سال جدید پرداختند.

 

شهبازی در ادامه گفتگوی خود، خطاب به نمایندگان تاکسی در خصوص مشکلات و مطالبات به حق این خانواده بزرگ و شرافتمند افزود؛ ضمن اینکه مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به رفع خواسته های صنفی رانندگان در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان دارند ،عنوان داشت؛ بخش عمده‌ای از مواردی که دراین جلسه اخیر توسط نمایندگان تاکسی مطرح شد از سوی سازمان به صورت جدی پیگیری و به ترتیب اولویت در دست اقدام است.

 

در خاتمه نیز رئیس سازمان حمل و نقل مسافر ضمن تشکر از تعامل و هم اندیشی نمایندگان تاکسی با سازمان تأکید کرد: این جلسات طبق روال گذشته به جهت رفع و رسیدگی به مشکلات ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری به صورت ماهیانه برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکر است فرایند افزایش تعیین نرخ کرایه« تاکسی، اتوبوس،و آژانسهای تاکسی تلفنی» در اسفندماه سال گذشته پیش بینی و به شورای اسلامی شهر ارسال شده که پس از طی مراحل قانونی و تصویب آن ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

 

آخرین اخبار از حوزه حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه را از طریق لینک زیر دنبال کنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها