همیشه گفته‌اند: هیچ گرانی بی علت نیست! قیمت بالای درب ضد سرقت ترک در واقع ریشه در ویژگی‌ها و خصوصیات خاص این نوع درب دارد.
کد خبر: ۱۳۰۹۴۶۷

طبیعتا همه‌ی افرادی که به جهت گرانی درب ضد سرقت ترک، به سراغ آن نمی‌روند؛ اما اگر از مزیت‌های آن باخبر شوند نظر خود را تغییر خواهند داد.

چرا باید درب ضد سرقت ترک بخریم؟

از آنجا که خرید درب وردی برای منازل مسکونی یا دفاتر اداری_تجاری اهیمت خاصی دارد، هرگز نباید نسبت به انتخاب نوع درب بی‌تفاوت و ساده گذر کرد. اگر مایلید درب ورودی منزل یا محل کار شما در نگاه اول جذاب و مدرن به نظر برسد، بهترین انتخاب خرید درب ضد سرقت ترک است. می‌پرسید چرا؟ ادامه‌ این مطلب را از دست ندهید.

درباره درب ضد سرقت چه می‌دانید؟

طبیعتاً هر فردی برای انتخاب درب ورودی منزل معیارهای خاص و ویژه‌ای دارد، اما معیاری که به صورت مشترک برای افراد با سلایق مختلف اهمیت دارد، امنیت بالای درب ورودی می‌باشد.

درب ضد سرقت همانطور که از نام آن مشخص است، ایمن‌ترین نسل درب وردی است که در سه مدل استیل، چوبی و پی وی سی طراحی و تولید می‌شود.

درب‌ های ضد سرقت موجود در بازار از نظر کشور سازنده به سه دسته چینی، ایرانی و درب ضد سرقت ترک تقسیم می‌شوند.

درب‌های تولیدی هر کشور از نظر قیمت، کیفیت و تنوع تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که موجب می‌شود هر یک طرفداران خاص خود را داشته باشند البته بهتر است برای خرید درب باکیفت‌ترین آن را انتخاب کنید؛ چراکه درب ورودی برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دلایل برتری درب ضد سرقت ترک

از نظر متخصصان در حوزه تولید و فروش انواع درب ضد سرقت و از نظر درجه بندی به ترتیب درب ضد سرقت ترک، درب ضد ایرانی و درب ضد سرقت چینی دسته بندی می‌شوند.

به طور قطع این درجه بندی بر اساس کیفیت درب‌ها صورت گرفته است، اما افراد برای انتخاب درب‌های ترک نیاز به دلایل قاطع و محکمی دارند.

آنچه که به عنوان ویژگی‌های درب ضد سرقت ترک ذکر می‌شود در واقع تفاوت‌های آن با انواع ایرانی و چینی را روشن می‌کند. برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های درب‌های ترک عبارت هستند از:

درب‌های ترک با شکل ظاهری متنوعی تولید می‌شوند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به رویه برجسته، صاف، منبت کاری و... اشاره کرد.

این نوع درب‌ها لولایی کاملاً مقاوم و سنگین دارند که توانایی نگهداری درب را داشته و موجب باز و بسته شدن راحت درب می‌شوند. لولاهای درب ضد سرقت ترک از داخل قابل دید بوده و به راحتی می‌توان مقاومت آن را با چشم تشخیص داد.

از آنجا که کیفیت متریال به کار برده شده در ساخت درب‌های ترک بسیار مرغوب و در درجه عالی قرار دارند، وزن درب‌های ترک بالا برده و تقریباً در دسته درب‌‎های سنگین وزن قرار دارند.

به طور معمول ابعاد و اندازه‌های درب ترک 115 در 220 می‌باشد که موجب می‌شود ظاهر جذاب‌تری نسبت به درب‌های معمولی دارند.

یکی از مهم ترین عامل در خرید درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن این است که این درب ها اگر ترک اصل باشند باید چهار چوب آن ها فلزی بوده و این فلز از آلیاژی بسیار مقاوم و با کیفیت باشد.

برای اتصال ورق ها نیز باید از زنجیره ای از جوش ها و خال ها استفاده نمود تا به درستی و محکم به هم بچسبند. اگر بخواهیم به صورت نقطه نقطه و با فاصله ی زیاد این خال ها یا جوش ها را بزنیم اتصال محکم نخواهد بود.

بنابراین شما با دانستن ویزگی‌های فوق به راحتی می‌توانید تفاوت بین درب ضد سرقت ترک، چینی و ایرانی را تشخیص دهید، به طور قطع با مشاهده درب چینی و ایرانی به این نتیجه خواهید رسید که خرید درب ترک انتخاب بهتر و عاقلانه‌تری محسوب می‌شود.

چرا باید درب ضد سرقت ترک بخریم؟

پول بیشتری پرداخت کنید تا از کیفیت بهره ببرید!

طبیعتاً قیمت درب ضد سرقت ترک نیز مانند دیگر اجناس و کالاهای با برند ترک بیشتر از درب‌های داخلی یا چینی می‌باشد، دلیل این امر نیز کیفیت و نوع ساختار درب‌های ترک می‌باشد.

به طور کلی علی‌رغم اینکه در ایران درب ضد سرقت کاملاً مشابه نمونه ترکی طراحی و تولید می‌شوند، اما کیفیت آن به پای درب ترک اصل نمی‌رسد بنابراین با پرداخت پول بیشتر برای خرید درب ضد سرقت ترک می‌توانید بهره بیشتری از آن ببرید، زیرا طول عمر این درب‌ها بالا بوده و کاملاً در برابر ورود افراد غریبه و دزدی‌های مختلف مقاوم می‌باشند.

کیفیت این نوع درب‌ها از نظر ساختار و زیبایی به حدی بالا است که برخی افراداقدام به تعویض درب ورودی منزل خود با درب‌های ترک می‌کنند. نصب این نوع درب‌ها بر ظاهر منزل از درون و بیرون تاثیر بسزایی دارد و موجب می‌شود منزل یا محل کار شما شکیل‌تر به نظر برسد.

بهترین فروشنده درب ترک کیست؟

برای خرید درب ضد سرقت ترک اصل حتما می‌بایست به سراغ یک فروشگاه مطمئن و معتبر بروید تا با خیال راحت پول پرداخت کنید و کالای باکیفیت تحویل بگیرید.

بهترین فروشنده و بورس درب ضد سرقت در ایران گروه صنعتی درکو است بیش از نیم قرن تجربه کاری در تهران را دارد.

درکو که خود تولید کننده انواع درب ضد سرقت می‌باشد کلیه‌ی درب‌های چینی و ایرانی را در مجموعه خود آماده فروش دارد، ناگفته نماند که فروش درب ضد سرقت ترک در مجموعه درکو از سال 81 آغاز شد.

به همین جهت با قاطعیت می‌توان گفت که از دیرباز تاکنون امکان خرید مسقیم درب ضد سرقت ترک در ایران وجود داشته است.

چرا باید درب ضد سرقت ترک بخریم؟

اگرچه مجموعه درکو در تهران فعالیت می‌کند، اما امروزه با کمک تکنولوژی افراد در سراسر ایران هم می‌توانند به راحتی از مجموعه صنعتی درکو خرید کنند.

وبسایت درکو راه ارتباطی آسان و سریعی است که با دارا بودن نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال فروشگاه اینترنتی مطمئن برای خرید درب ضد سرقت به شمار می‌رود. با وجود وبسایت رسمی درکو شما می‌توانید ضمن دریافت مشاوره آنلاین رایگان انتخابی درست و خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

تنوع بالای محصولات، ارسال سریع و به موقع کالای خریداری شده، کیفیت محصولات و خدمات از جمله مزیت‌های مجموعه صنعتی درکو است که افراد را ترغیب می‌کند درب منزل خود را فقط از درکو بخرند. پس بدون دغدغه و نگرانی از درکو خرید کنید و در منزل خود منتظر رسیدن خریدهای خود باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها