آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافت

آماده باش بیمارستان های دولتی کرمان

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با مقایسه آمار بیماران بستری و تست‌های سرپایی استان در دو هفته گذشته گفت: هفته اول تعطیلات آمار بیماران بستری در کل استان 280 نفر بود که هم اکنون از مرز 400 نفر گذشته است
کد خبر: ۱۳۰۹۱۹۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد در شصت و نهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان به افزایش مراجعه تعداد بیماران سرپایی اشاره کرد وافزود:  درصد مثبت شدن تست‌ها نیز بالا رفته و نسبت به هفته قبل دو برابر شده است.

وی بیان کرد: بیماران بستری در استان کرمان نیز دو برابر شده  و در هفته گذشته 120 بیمار بستری اضافه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: ویروس جهش یافته هم خطر واگیری بالاتری دارد و هم بیماران به صورت خانوادگی درگیر شده‌اند.
رشیدی‌نژاد، از آماده باش بیمارستان‌ها در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: از امروز تا اطلاع ثانوی از اعمال جراحی غیراورژانسی در بیمارستان‌های دولتی و مراکز غیردولتی عمومی معذور هستیم.

وی ابراز داشت: شهرستان کوهبنان وضعیت خوبی ندارد و طبق فرمول رنگ‌بندی مناطق، انتظار وضعیت قرمز را داریم، اما به صورت رسمی منتظر اعلام وزارتخانه هستیم.

رشیدی‌نژاد گفت: برای شهر کرمان به احتمال زیاد پیش‌بینی نارنجی به قرمز را داریم.
وی خطر برگزاری مراسم‌ها، تجمعات و دورهمی‌ها را یادآور شد و گفت:اینکه افرادی از ما درخواست برگزاری گردهمایی و جشنی را دارند، یعنی اعتقادی به بیماری نداریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها