مدیر پایانه مرزی تمرچین خبر داد:

رشد ۲.۵ برابری تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از تاریخ 28 اسفندماه 99 تا 4 فروردین ماه بیش از 40 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی جابه جا شده است.
کد خبر: ۱۳۰۸۶۲۷

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی،  ارسلان شکری به میزان تردد مسافرین در پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی در ایام نوروز 1400 اشاره کرد و گفت: از ابتدای نوروز 1400 تعداد 6 هزار و 500 نفر از پایانه‌های مرزی بازرگان، سرو، رازی، تمرچین و پلدشت این استان تردد داشته‌اند که از این تعداد  4 هزار و 500 نفر مسافر ایرانی و بیش از یک هزار مسافر خارجی بوده‌اند. .
وی در ادامه خاطر نشان کرد: تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی باتوجه به شیوع ویروس کرونا و‌ محدودیت‌های حاصل از شیوع این بیماری کاهش قابل توجهی را داشته که امیدواریم در سال جدید با رعایت اصول و نکات بهداشتی شاهد ریشه کن شدن این بیماری در ایران و جهان باشیم و تردد و مبادلات بین‌المللی به رویه قبل از کرونا بازگردد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی   ۶ روز ابتدایی نوروز 1400 یعنی از ۲۸ اسفند تا چهارم فروردین را با جابه جایی  بیش از ۴۰ هزار مسافر گذراند.
وی اظهار کرد: در این ایام بیش از 25 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیرهای درون استانی و سایر افراد  در مسیرهای برون استانی جابجا شده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها