افزایش ۱۶۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی اردبیل
با بهره برداری از سه بیمارستان در حال ساخت؛

افزایش ۱۶۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی اردبیل

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین کلنگ زنی بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی شهید رجایی بابلسر گفت: در کنار تحریم های ظالمانه امسال شاهد کرونا هم بودیم و به واقع سال سختی را پشت سر گذاشتیم.
کد خبر: ۱۳۰۷۸۶۳

 به گزارش جام جم آنلاین مازندران ،دکتر نمکی با اشاره به اینکه با کشور‌های سرشار و پر از خزانه وارد رقابتی بسیار سخت شدیم بطوریکه حتی برای تامین ماسک و ملزومات پزشکی مشکلات بسیار فراوانی داشتیم، افزود: خوشبختانه با همدلی و وفاق، رهنمود‌ها و رعایت‌ها توانستیم یکسال را هر چند سخت پشت سر بگذاریم به گونه‌ای که در عرض ۵۰ روز از وارد کننده گان و ماسک به صادر کننده این ملزومات تبدیل شدیم.
 
وزیر بهداشت اجرای طرح شهید سلیمانی را یکی از موثرترین اقدامات برای پیشگیری و شناسایی دقیق تر و سریع تر مبتلایان به کرونا اعلام کرد و گفت: با وحود همه مشقت ها دستاوردهای خوبی در مدیریت کرونا حاصل شد.


 دکتر نمکی با قدردانی از همه کسانی که دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کردند در هم آمیختگی جمعیت در مازندران را به سبب نزدیکی شهرها و روستاها بسیار سخت و البته موثر و اثر بخش دانست و از مدیران استانی و به ویره رسانه ملی و استانی قدردانی کرد.


 او با ابراز نگرانی از شیوع ویروس جهش یافته کرونا در کشور که حتی کار آمدترین سیستم نظام بهداشت و درمان جهان در انگلیس را به زانو در آورده است، گفت: در پیک اخیر خوزستان خوشبختانه هیچ بیماری پشت در بیمارستان سرگردان نشد.
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از استمرار نگرانی به دلیل طغیان ویروس جهش یافته و سفر به عنوان تشدید کننده این بیماری در کشور خبر داد و تصریح کرد: همکاران نظام سلامت تاب آوری بیشتری را تاب نخواهند آورد و من شرمسار از این وضعیت هستم.


 دکتر نمکی با تاکید بر اینکه کادر درمان نیازمند بازتوانی در خصوص این بیماری هستند از مردم خواست به سفر نروند و از بروز پیک دوباره و جهش یافته کرونا در کشور پیشگیری کنند.

 

وزیر بهداشت در خصوص ساخت بیمارستان ۲۸۰‌ تختخوابی شهید رجایی بابلسر نیز گفت: ساخت این بیمارستان با توجه به جمعیت سیال و گردشگری بسیار با اهمیت است و می‌تواند چهره توریسم سلامت این استان را دگرگون کند.

 

یادآور می شود، این بیمارستان جدیدی که کلنگ زنی می‌شود ۲۸۰ تختخوابی است و در ۱۱ طبقه با زیر بنای ۲۸ هزار متر مربع ساخته می شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها