اعضای شبکه بزرگ سرقت مسلحانه از خانه‌ها در برابر اتهام قتل قرار گرفتند

لمینت دندان و کاشت مو با پول‌های سرقتی از زنان

اعضای باند سرقت مسلحانه که به روشی خشن از زنان سرقت می‌کردند در برابر اتهام قتل یکی از قربانیان خود قرار گرفتند. سرکرده باند با پول‌های سرقتی، دندان‌هایش را لمینت کرده و مو کاشته بود.
کد خبر: ۱۳۰۷۷۱۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم، رسیدگی به این پرونده از اوایل زمستان امسال و به دنبال گزارش سرقت مسلحانه از خانه‌ ها در کرج آغاز شد.

بررسی‌ها نشان داد شش عضو یک باند خشن با شناسایی خانه‌هایی که مرد در آن حضور نداشت، وارد آنجا شده و با تهدید زنان با اسلحه، وسایل باارزش و طلای قربانیان را سرقت می‌کردند.

لمینت دندان و کاشت مو با پول‌های سرقتی از زنان

یکی از قربانیان که زن میانسالی بود به ماموران گفت: «خانه‌ام ویلایی است و دزدان از بالای دیوار وارد خانه‌ام شده و اسلحه را روی سرم گذاشتند. آنها تهدید می‌کردند اگر سر و صدا کنم، به سرم شلیک می‌کنند. یکی از آنها مراقب من بود و همدستانش به جست‌وجوی خانه پرداختند و تلویزیون و وسایل باارزش را سرقت کردند. آنها سپس سراغ گاوصندوق رفته و وقتی نتوانستند در آن را باز کنند، گاوصندوق را با خود بردند. حدود ۴۰۰میلیون تومان طلا در خانه داشتم که سرقت شد. دزدان بعد از سرقت مرا در حمام زندانی کردند و مدام می‌گفتند اگر با پلیس تماس بگیری و شکایت کنی، تو را می‌کشیم. بعد از سرقت، دوربین‌های مداربسته را بررسی کردیم و مشخص شد دزدان چند روز خانه را زیر نظر داشتند و وقتی مطمئن شدند من تنها هستم وارد خانه شدند. »

دزدان مسلح خانه‌ های کرج در دومین سرقت خود، حدود یک ماه قبل وارد خانه‌ای شده و با تهدید‌های خود باعث فشار عصبی به زن صاحبخانه و سکته و مرگ او شدند.

دختر این زن که در زمان سرقت در خانه حضور داشت، در تشریح ماجرا گفت: «روز حادثه در خانه بودیم که دزدان مسلح وارد خانه‌مان شدند. آنها خودشان را مامور آگاهی معرفی کردند و مدعی بودند از خانه همسایه‌های ما سرقت شده است و باید طلاهای خود را به آنها تحویل دهیم. در برابرشان مقاومت کرده و طلاها را تحویل‌شان ندادیم که ما را کتک زده و با اسلحه تهدیدمان کردند. گوشواره دخترم را کشیدند که آسیب جدی به گوشش وارد شد. قفل گوشواره در گوش دخترم جا مانده بود که آن را هم با انبردست کشیدند. بعد از سرقت و رفتن دزدان حال مادرم بد شد که او را به بیمارستان رساندیم اما براثر شوک ماجرا و سکته جان‌باخت. »

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز دیروز در تشریح عملیات دستگیری اعضای این باند به جام‌جم گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز بعد از بررسی پرونده و تجسس‌های گسترده توانستند اعضای این باند سارقان حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کنند. سرکرده باند معروف به اصغر لمینت با پول‌های سرقتی خوشگذرانی می‌کرد و دندان‌هایش را لمینت کرده و مو کاشته بود.

محمد غمخوار - حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها