رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر خواست ثبت نام خود را به ساعات و روز پایانی موکول نکنند.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر خواست ثبت نام خود را به ساعات و روز پایانی موکول نکنند.
کد خبر: ۱۳۰۷۷۱۵

به گزارش  جام جم آنلاین قزوین ، منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه این ستاد گفت: با توجه به شیوع کرونا و جلوگیری از ازدحام جمعیت به داوطلبان شورا‌های شهر توصیه می‌شود ثبت نام خود را به ساعات و روز پایانی موکول نکنند.

حبیبی همچنین از داوطلبان خواست بیشتر از طریق روش‌های غیر حضور ثبت نام خود را انجام دهند.

او اضافه کرد: از ۲۰ اسفند تا دیروز ۲۳۰ نفر ثبت نام کردند که با توجه به روش‌های غیر حضوری از دیشب تا کنون ۴۰ نفر به این تعداد اضافه شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: ۲۶ اسفند آخرین مهلت ثبت نام انتخابات شورا‌های شهر است و به نظر می‌رسد زمان ثبت نام تمدید نشود.

منوچهر حبیبی افزود: ثبت نام از داوطلبان شورا‌های روستا‌ها از ۱۶ فرودین آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: با توجه به اینکه ۹۵ درصد از بستر برگزاری انتخابات الکترونیکی است باید آموزش‌ها به درستی انجام شود.

حبیبی با اشاره به اینکه از دیروز شیب ثبت نام‌ها صعودی است، افزود: باید اطلاع رسانی برای افزایش ثبت نام‌ها انجام شود و افراد اثر گذار در انتخابات مشارکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها