از پاهای قطع شده تا انقلاب طلاق؛

روایت‌هایی دیگر از جنایات منافقین

احکام صادره در خصوص پرونده متهمان تجاوز به عنف درمنطقه فریمان در زندان مرکزی مشهد به مرحله اجرا درآمد.
کد خبر: ۱۳۰۷۶۴۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، احکام صادره در خصوص پرونده متهمان تجاوز به عنف درمنطقه فریمان در زندان مرکزی مشهد به مرحله اجرا درآمد.
 
بر پایه همین گزارش متعاقب اعلام شکایت از سوی شکات و اعلام گزارش یک مورد تجاوز به عنف مورخ 3/7/99 در منطقه سفیدسنگ فریمان از سوی مرجع انتظامی، پرونده‌ای با همین موضوع و آدم ربایی با تهدید در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان تشکیل و پس از شناسایی عوامل جنایت علیه یک مرد و زن کوهنورد و انجام تحقیقات از چهار نفر از متهمان به اسامی روح اله جاویدی راد فرزند علی اکبر  دارای سابقه کیفری و متاهل، محمد صیادی باغسنگانی فرزند مهدی و متاهل، محمد حسینی فرزند احمد و محمد وطن دوست فرزند حسین دارای سابقه کیفری و طی تشریفات قانونی، در تاریخ 15 آبان 99 کیفرخواستی نسبت به متهمان صادر می‌شود.
 
با صدور کیفرخواست از سوی دادسرای عمومی و انقلاب فریمان پرونده برای ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی ارسال و به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
 
نهایتا پس از انجام تحقیقات و اقدامات قانونی لازم در زمینه اتهامات متهمین موصوف مبنی بر آدم ربایی به عنف و اکراه و تهدید و تجاوز به عنف، اقدامات لازم توسط شعبه اول دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی با توجه به محتویات پرونده ، گزارشات مرجع انتظامی، گزارش اداره اطلاعات شهرستان، مدافعات بلاوجه نامبردگان، تحقیقات معموله قانونی، اظهارات و اقرارات صریح و تلویحی متهمان نسبت به ارتکاب بزه‌های انتسابی، شکایت شاکیان خصوصی، کروکی ترسیمی و تصاویر ماخوذه از محل وقوع بزه و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده انجام و بزه انتسابی به متهمین محرز و مسلم تشخیص داده می‌شود.
 
بر این اساس  رای مجازات متهمان توسط دادگاه  کیفری یک استان خراسان رضوی صادر و با اعتراض متهمین و وکلای آنها پرونده برای ادامه رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال و در نهایت شعبه 19 دیوان عالی کشور با بررسی کلیه محتویات پرونده وجری تشریفات قانونی ، رای شعبه اول دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی مبنی بر اعدام نامبردگان با طناب دار در محل زندان مرکزی مشهد را ابرام می‌نماید. بدین ترتیب حکم نامبردگان صبح امروز و پس از طی تشریفات قانونی در محل زندان مرکزی مشهد به مرحله اجرا درآمد. 
 
مدتی قبل متهمین نسبت به آدم ربایی و تجاوز به عنف یک زن و مرد کوهنورد در منطقه سفید سنگ فریمان اقدام کرده بودند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها