اگر در محدوده غرب تهران زندگی می‌کنید حتما تابحال برای اسباب کشی و یا جابجایی بار نیاز به کمک گرفتن از یک باربری یا اتوبار پیدا کرده‌اید.
کد خبر: ۱۳۰۷۳۲۱

اتوبارشریف بار با بهره ‌مندی از کادر مجرب، بسیار حرفه‌ای عمل کرده و خدمات خوب و با کیفیتی را به مشتریان محدوده غرب ارائه کرده است.

ما در این مطلب سعی داریم به معرفی اتوبار غرب تهران و همچنین چند مرکز انتقال بار شریف بار که در محدوده غرب تهران و اتوبارشرق و همچنین در منطقه سعادت آباد قرار دارد را به شما معرفی کنیم اما پیش از معرفی بیشتر مجموعه شریف بار لازم است نکات و ویژگی‌هایی را با شما در میان بگذاریم که با در نظر گرفتن آن‌ها بتوانید یک باربری خوب، مطمئن و مجرب را برای انتقال بار خود انتخاب نمایید.

راهنمای انتخاب شرکت باربری و اتوبار

چرا جابجایی بار اهمیت بالایی دارد؟

جابجایی بار همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که هر فرد یا مجموعه‌ای بخشی و یا تمام سرمایه و زندگی خود را به باربری می‌سپارد تا از منطقه‌ای به منطقه دیگر فرستاده و جابجا شود.

برخی از بارها از حساسیت بیشتری برخوردارند و برخی کمتر، بعضی اوقات بارهایی توسط باربری‌ها جابجا می‌شوند که کوچک‌ترین اتفاق می‌تواند آسیب‌های فراوانی را به بار و سرمایه فرد وارد نماید، بنابراین می‌توان گفت اداره کردن یک اتوبار و راضی نگه داشتن مشتری موضوعی است که به سختی برای مدیران و کارکنان مجموعه‌های اتوبار حاصل می‌شود.

ویژگی‌های یک اتوبار خوب

اگر برای اولین بار است که به دنبال یک باربری مطمئن برای اسباب کشی و یا انتقال بار خود هستید باید به چند مورد توجه کنید.

مورد اول چک کردن سابقه باربری:

برای اینکه متوجه شوید آیا باربری مورد نظرتان سابقه انتقال بار خوبی دارد یا خیر می‌توانید با استفاده از گوگل باربری‌های موجود در محدوده سکونت خود را بیابید، اغلب بسیاری از کامنت‌ها و پیام‌هایی که از طرف مشتریان گذاشته شده می‌تواند به شما بگوید آیا این باربری از کادر مجرب و کارآزموده ای در این حیطه برخوردار است یاخیر. همچنین می‌توانید از دوستان و نزدیکانی که به تازگی اسباب کشی داشته‌اند و از باربری فوق رضایت داشته‌اند پرس و جو کنید.

مورد دوم کمک گرفتن از کارگران اتوبار برای بسته‌بندی:

اگر شما برای بسته‌بندی اثاثیه زمان و وقت کافی ندارید و یا شرایط جسمانی شما مانند بارداری و یا سالمند بودن این امکان را به شما نمی‌دهد تا بتوانید وسایل خود را بسته‌بندی کنید، می‌توانید از کارگران مجرب مجموعه‌های بابری که می‌توانند این کار را به صورت حرفه‌ای انجام دهند کمک بگیرید. این افراد برای بسته‌بندی وسایل شکستنی و حساس آموزش دیده‌اند و شما خیال‌تان از این بابت آسوده خواهد بود. پس در این مورد ابتدا بپرسید آیا می‌توانند این امکان را در اختیار شما قرار دهند یا خیر؟ البته به شرط آن که از مطمئن بودن کارگران و اتوبار فوق که در مورد پیشین به آن اشاره کردیم اطمینان حاصل کرده باشید.

مورد سوم برخورداری از تجهیزات بسته‌بندی:

عموما اتوبارهایی که عملیات بسته‌بندی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند، تجهیزات کاملی مانند کارتن‌های محکم چند لایه، پلاستیک‌های حباب‌دار برای حمل وسایل شکستنی و حساس و همچنین پارچه‌های ضخیم برای جلوگیری از زخمی شدن اثاثیه و لوازم را در اختیار دارند و کارگران باربری کار بسته‌بندی کالا، اسباب و اثاثیه شما را با دقت بالایی انجام خواهند داد.

مورد چهارم برخورداری از بارنامه و بیمه باربری:

بی‌شک دیده و یا شنیده‌اید که ماشین حمل بار دچار حادثه واژگونی و یا تصادف و .. شده و تمام و یا بخشی از بار از بین رفته است. طبیعتا این اتفاق ممکن است ناخواسته پیش آید، اما لازم است شما برای بیمه کردن بار خود ابتدا باربری را از حساسیت بارتان آگاه کرده و با عقد قرارداد بیمه، بار خود را بیمه کنید تا در صورت پیش آمدن هر اتفاقی بتوانید با استفاده از بیمه خسارت وارد شده را جبران نمایید.

راهنمای انتخاب شرکت باربری و اتوبار

اتوبار غرب تهران:

مجموعه باربری شریف بار در اکثر مناطق تهران نمایندگی دارد که یکی از آن‌ها اتوبار غرب تهران است که در محدوده غرب واقع شده و چنانچه محیط کار و یا زندگی شما در این منطقه قرار دارد می‌توانید با بهره‌مندی از خدمات این مجموعه بار خود را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت در جابجایی، به اتوبار شریف بار بسپارید.

اتوبار شرق تهران:

مجموعه باربری شریف بار برای کمک به مشتریانی که در محدوده شرق تهران قرار دارند یک نمایندگی در این منطقه راه‌اندازی کرده است که می‌توانند بار شما را با نازلترین قیمت از این منطقه به سایر مناطق تهران و یا سایر شهرها و استان‌ها انتقال دهند و شما بار خود را بدون آسیب و سلامت در مقصد تحویل بگیرید.

اتوبار سعادت آباد:

از دیگر نمایندگی‌های شریف بار در سطح شهر تهران می‌توان به باربری سعادت آباد اشاره کرد. منطقه سعادت آباد تهران از نظر جمعیتی دارای تراکم قابل توجهی است و بسیاری از خانواده‌ها و حتی شرکت‌ها و اداراتی که در این محدوده قرار دارند، نمایندگی سعادت آباد شریف بار را برای باربری انتخاب می‌کنند. این مجموعه تاکنون با ارائه خدمات کامل، منحصر بفرد و مطمئن توانسته است رضایت مشتریان این منطقه را جلب نماید.

درباره باربری شریف بار

شریف بار از زمان شروع به فعالیت خود تاکنون توانسته سابقه‌ای درخشان را برای خود فراهم کرده و رضایت و اطمینان مشتریان را جلب نماید.

این رضایتمندی در سایه خدمات متنوعی که مجموعه شریف بار ارائه کرده فراهم آمده است که شامل موارد زیر می‌شود.

ارائه مشاوره شبانه روزی به مشتریان در خصوص انتخاب نوع باربری بخصوص برای کالاهای حساس و اجناس عتیقه

ارائه خدمات بسته‌بندی مناسب و با کیفیت توسط تیم مجرب شریف بار

ارائه بیمه نامه رایگان

راهنمای انتخاب شرکت باربری و اتوبار

امکان جابجایی بار در کمترین زمان

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات منحصربفرد شریف بار می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی www.sharifbar.com مراجعه کنید و یا با بخش پشتیبانی این مرکز ارتباط برقرار کنید و درباره نمایندگی اتوبار غرب و سایر مجموعه‌های این مرکز در سطح شهر تهران اطلاعات مورد نظر را بدست آورده و مشاوره بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها