رئیس سازمان انتقال خون کشور با ارسال لوحی، از شهردار کرمانشاه تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۳۰۷۲۷۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه، پژمان صالحی فر مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه  با حضور در دفتر شهردار کرمانشاه، به نمایندگی از رئیس سازمان انتقال خون کشور، از دکتر طلوعی تقدیر کرد.

صالحی فر در این نشست اظهار داشت: هرساله در ایام اسفند و فروردين ماه با کاهش خون مواجه هستیم که متأسفانه شیوع بیماری کرونا باعث شده این کاهش بیش از پیش باشد.

وی افزود: پویش های مختلفی جهت حضور مردم برای اهدای خون تشکیل شده که این پویش ها کماکان ادامه دارد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه شهرداری کرمانشاه با پیوستن به این پویش و حضور پرسنل آن جهت اهدای خون، خدمت بزرگی به مردم داشتند که در سطح کشور نیز بازتاب داشت و در این راستا رئیس سازمان انتقال خون کشور با صدور لوحی از حمایت های شهردار کرمانشاه تقدیر کرد.

صالحی فر در پایان با بیان اینکه کماکان نیازمند همراهی مجموعه شهرداری هستیم گفت: سازمان انتقال خون آمادگی خود جهت آموزش های پیشگیرانه بیماری های عفونی به پرسنل شهرداری را اعلام می‌دارد و ان شاء الله این همکاری ها ادامه دار باشد.

دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه نیز در این نشست، اهدای خون را امری مهم و ضروری دانست و با بیان اینکه بیماران زیادی ازجمله سرطانی نیازمند خون هستند گفت: ان شاء الله طی یک برنامه ریزی تلاش می‌کنیم که اهدای خون پرسنل شهرداری تداوم داشته باشد.

در ادامه این نشست، وحید جهانگیری رئیس اداره سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: در پیک کرونا که نیاز جدی به اهدای خون وجود داشت، طی هماهنگی های لازم با مناطق، سازمان ها و دستور جناب آقای طلوعی، تعداد ۴٠٠ نفر از پرسنل شهرداری با مراجعه به سازمان انتقال خون نسبت به اهدای خون، پلاسما و پلاکت اقدام کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام نمود خوبی در سطح کشور داشت گفت: در تلاشیم که این موضوع تداوم داشته باشد.

در پایان این نشست، پژمان صالحی فر مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه، لوح تقدیری که به امضای رئیس سازمان انتقال خون کشور رسیده است را به دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه اهدا کرد.

لازم بذکر است که مدیرکل انتقال خون استان نیز با اهدای لوحی از زحمات قائم مقام شهردار، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، مدیرکل مالی، مدیرکل سرمایه انسانی، مدیرکل حراست و رئیس اداره سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه تقدیر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها