رییس پلیس راه ایلام روز جمعه اظهار داشت: با توجه به بارش باران در سطح استان و لغزنده بودن معابر لازم است، رانندگان وسایل نقلیه با احتیاط بیشتری رانندگی و ۲ موضوع اصلی یکی رعایت سرعت مطمئنه و دیگری رعایت فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۱۳۰۷۱۶۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده  افزود: رانندگان وسایل نقلیه با توجه به ۲ موضوع اصلی اول رعایت سرعت مطمئنه و دیگری رعایت فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: در این شرایط، رانندگان بایستی نسبت به شرایط عادی حداقل سرعت را در نظر بگیرند و ضمن رعایت فاصله طولی مناسب از گردش‌های بی مورد که موجب از دست رفتن کنترل دیگر رانندگان می‌شود پرهیز کنند.

سرهنگ همتی زاده گفت: به هرحال در بارندگی، سرعت خودرو بایستی به مراتب کمتر از سرعت در جاده خشک باشد، توجه داشته باشید هنگامی که آب زیادی در سطح معابر جاری می‌شود، چنانچه با سرعت وارد آن شوید آب موجود میان لاستیک و جاده قرار می‌گیرد و اصطحکاک خودرو شما با جاده به صفر نزدیک می‌شود، در این حالت خودرو بر روی لایه‌ای از آب حرکت می‌کند.

رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان با بیان اینکه احتمالاً با توجه به شرایط جوی پیش آمده شاهد بارش برف در گردنه‌های استان نیز باشیم گفت: هم استانی های عزیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی خودداری کرده و در صورت ضرورت تردد، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب را در حین رانندگی در دستور کار خود قرار دهند

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها