کتابخانه‌مرکزی یزد با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد

نبرد کتاب با کرونا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:

مدیران باید ارتباط خود با رسانه‌ها را بهبود ببخشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در چهاردهمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونای استان گفت:مدیران باید ارتباط خود با رسانه‌ها را بهبود ببخشند.
کد خبر: ۱۳۰۷۰۷۳

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه رسانه‌ها بدون چشم‌داشت و با تعصب ذاتی در همه زمینه‌ها یاریگر مدیران هستند، گفت: نمونه بارز این موضوع را در بحث کنترل بیماری کرونا مشاهده کردیم.
حجت الاسلام ناصر خدایاری در چهاردهمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونای استان با بیان اینکه مدیران باید ارتباط خود با رسانه‌ها را بهبود ببخشند، افزود: عدم اطلاع‌رسانی به موقع و کافی اقدامات انجام شده در همه زمینه‌ها، باعث بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود که اعتماد مردمی را نشانه خواهد گرفت.
وی با تاکید بر سواد رسانه‌ای خاطر نشان کرد: دوره آموزشی سواد رسانه‌ای برای مدیران به زودی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.
خدایاری با اشاره به نشست‌های هم اندیشی اداره کل اطلاعات استان با رسانه‌ها نیز گفت: اقدامات اخیر این اداره‌کل در برخورد با ناهنجاری‌های به وقوع پیوسته، بخشی از اعتماد از دست رفته مردم را بازگردانده و امیدواریم این اقدامات تداوم یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها