در آئینی با حضور امام جمعه و فرماندار دیلم واحد نمونه گیری آزمایشات به بهره برداری رسید؛

ارائه خدمات آزمایشگاهی در درمانگاه تامین اجتماعی دیلم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان:

کاهش هزینه بستری بیمه شدگان تامین اجتماعی

کد خبر: ۱۳۰۷۰۳۰

کاهش هزینه درمان بستری بیمه شدگان با اجرای طرح حمایت ویژه تامین اجتماعی  استان سمنان، دکتر سیدمجتبی اکرم در جلسه صبح چهارشنبه ستاد خدمات نوروزی مدیریت درمان سمنان از آغاز طرح حمایت های ویژه از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در زمینه دریافت خدمات درمانی خبر داد.
وی با اشاره به دستور اداری صادر شده از سوی دکتر سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح حمایت مالی از تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان در راستای بهره گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک آغاز می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان اظهار داشت: این طرح بعنوان تحقق اصلی‌ترین راهبرد سازمان در ارائه خدمات تامین سلامت برای کاهش هزینه درمان جمعیت تحت پوشش سازمان، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
وی ارتقاء رضایتمندی گیرندگان خدمات، حفاظت و صیانت از کرامت و جایگاه مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان در برابر هزینه‌های درمانی، توزیع عادلانه منابع، تسهیل و عدالت در دسترسی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.
دکتر اکرم بیان داشت: رایگان شدن خدمات بستری درمان برای تمامی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان‌های دولتی شهرستان هایی که سازمان فاقد بیمارستان ملکی است و نیز خدمات بستری درمان برای بیمه‌شدگان 65 ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان‌های دولتی حتی در شهرستان هایی که سازمان تامین اجتماعی دارای بیمارستان ملکی است،  همچنین محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده برای بیماران در بخش بستری تمامی بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی، 3 محور مورد نظر در حمایت مالی از بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در این طرح می باشد.
گفتنی است در استان سمنان 9 بیمارستان دولتی و دانشگاهی با سازمان تامین اجتماعی قرارداد همکاری در ارائه خدمات درمانی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها