مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی؛

توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر ضروری است

علی محمدی مدیر درمان استان زنجان :

حمایت مالی سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان همزمان با مبعث

همزمان با عید مبعث، طرح حمایت مالی سازمان تامین اجتماعی از کلیه‌ بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در 3 محور اساسی  آغاز و  تحولی شگرف در سازمان تامین اجتماعی رقم می خورد.
همزمان با عید مبعث، طرح حمایت مالی سازمان تامین اجتماعی از کلیه‌ بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در 3 محور اساسی آغاز و تحولی شگرف در سازمان تامین اجتماعی رقم می خورد.
کد خبر: ۱۳۰۶۷۷۷
به گزارش جام جم آنلاین زنجان، علی محمدی  اظهار داشت در راستای بهره‌گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک و تحقق اصلی‌ترین راهبردهای سازمان در ارائه خدمات تامین سلامت برای کاهش هزینه درمان 46 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش ( بیش از نیمی از جمعیت کل کشور ) و ایجاد رضایتمندی خدمت‌گیرندگان از طریق توسعه پوشش و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی، صیانت از کرامت و حفاظت از شان مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان در مواجهه با هزینه‌های درمانی و همچنین توزیع عادلانه منابع، تسهیل و عدالت در دسترسی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر به خدمات مورد نیاز، از  (21 اسفند‌ماه سالجاری  روز بعثت رسول مکرم اسلام (ص) ) طرح حمایت مالی سازمان از کلیه‌ بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در 3 محور آغاز میشود.
مدیر درمان استان با اشاره به رایگان بودن کلیه خدمات در بیمارستانهای ملکی تامین اجتماعی  برای بیمه شدگان اجباری گفت :  خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان کل بیمه‌شدگان سازمان در بیمارستان‌های دولتی کلیه شهرستان‌های استان که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی در آن‌ها می‌باشد رایگان خواهد بود.
محمدی پیرامون محور دوم این حمایتها در راستای طرح تکریم سالمندان تصریح کرد بیمه‌شدگان 65 ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان‌های دولتی سراسر استان و کشور (حتی شهرستان‌هایی که سازمان دارای بیمارستان ملکی می‌باشد) رایگان و بدون فرانشیز خواهد بود.
این مقام مسئول به تشریح محور سوم این حمایتها پرداخت و افزود  محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده جهت بیماران در بخش بستری کلیه بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی براساس فاکتور ارائه شده مطابق بهای مندرج در سامانه IMED در چارچوب ضوابط مربوطه انجام خواهد شد.
وی در پایان بلحاظ عدم صدور دفتچه های درمانی نیز اشاره و تاکید کرد اگر بیمار بیمه شده ای به هر مرکز درمانی مراجعه کرد و در مورد ارائه خدمات بدون دفترچه با مشکلی مواجه شد بلافاصله مراتب را به سامانه تلفن گویای 1420 و انتخاب گزینه 2 اطلاع دهد تا سریعاٌ مورد رسیدگی قرار گیرد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها