یا انعقاد تفاهم نامه کمیته امداد و سازمان زندان های استان بوشهر انجام می شود

خانواده زندانیان زیر چتر حمایت کمیته امداد

در اختتامیه جشنواره کارآفرینی کمیته امداد استان بوشهر اعلام شد

حمایت از ایده های کارآفرین در کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در آیین اختتامیه رویداد کار آفرینی  با بیان این که افراد مستعدی در سطح استان وجود دارند که می توانند با بهره گیری از دانش های روز در زمینه استارت آپ ها، کسب و کار خوبی را برای خود و خانواده هایشان ایجاد نمایند گفت: هم اینک جامعه با دانش و اطلاعات خود از ظرفیت این بخش به خوبی آشنایی یافته است که اگر به دنبال رقابت با دنیای خارج هستیم باید از این فضا بیشترین بهره را ببریم.
کد خبر: ۱۳۰۶۶۸۰

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در آیین اختتامیه رویداد کار آفرینی  با بیان این که افراد مستعدی در سطح استان وجود دارند که می توانند با بهره گیری از دانش های روز در زمینه استارت آپ ها، کسب و کار خوبی را برای خود و خانواده هایشان ایجاد نمایند گفت: هم اینک جامعه با دانش و اطلاعات خود از ظرفیت این بخش به خوبی آشنایی یافته است که اگر به دنبال رقابت با دنیای خارج هستیم باید از این فضا بیشترین بهره را ببریم.

احمد لطفی، با اشاره به این حمایت این نهاد از دانشجویان، دانش آموزان و مددجویان کارآفرین تحت پوشش این نهاد افزود: اگر این قبیل اقدامات کار آفرینی در این نهاد توسعه یابد حمایت های کامل از این قشر ایده پرداز انجام خواهد شد تا فعالیت های آنها به نتیجه لازم برسد.

لطفی آشنایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را با محیط کسب و کار از اهداف این رویداد کارآفرینی دانشجویی عنوان کرد و گفت: آشنایی این نخبگان با چالش‌های اجرای طرح و عملی کردن ایده‌های نو و دانش بینان از دیگر اهداف این رویداد است.

لطفی با بیان اینکه در این آیین 200 نفر در قالب 15 تیم ایده ها و مدل بوم کسب و کار خود را در 3 محور اصلی رویداد ارسال کردند، گفت: پس از بررسی داوران، 5 تیم به عنوان برگزیده معرفی شدند که از آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: ایده های این افراد در محور های کشاورزی و فرآوری محصولات کشاورزی،هوشمند سازی و اینترنت اشیاء و همچنین صنایع خلاق ارسال شده است.

وی افزود: این رویداد یک فرصت بود تا افرادی که از لحاظ مالی دارایی کافی ندارند بتوانند با بهره گیری از این دانش روی پای خود بایستند.

اولین رویداد کارآفرینی با 3 محور "هوشمندسازی و اینترنت اشیاء ، کشاورزی و فرآوری محصولات کشاورزی ، صنایع خلاق " به منظور آشنایی افراد تحت حمایت با ادبیات کسب و کار و مراحل شکل گیری یک ایده تا تجاری سازی و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی و با هدف بسترسازی لازم برای راه اندازی طرح های استارتاپی و دانش بنیان از 15 بهمن تا 14 اسفند به صورت مجازی برگزار شد.

برندگان این رویداد پس از رقابت و بررسی هیات داوران به ترتیب رتبه عبارتند از:

رتبه اول : تیم" آریامن" با تولید دستگاه استنشاق هوشمند توسط آقایان مجتبی میرکی ، وحید زنده بودی ، محمد کوهی (دانشجویان رشته مهندسی برق الکترونیک دانشگاه خلیج فارس )

رتبه دوم : تیم "فناوران سلامت" با تولید دستگاه پالس اکسیمتر توسط آقایان محمد حسن موذنی نسب و مصطفی دشتی (دانشجویان رشته مهندسی برق )

رتبه سوم : مشترکاً به تیم های "یارا هشدار" با تولید سنسور هشدار تصادف خودرو توسط آقایان محمد رضا منصوری و علی درویشی  (دانشجویان رشته مهندسی برق ) و همچنین  تیم "فانتوم" با طراحی و ساخت فانتوم کنترل کیفیت و دزیمتری در دستگاه تصویربرداری سی تی اسکن توسط خانم خاطره شمسی و آقای بهزاد محسن زاده تعلق گرفت

رتبه چهارم: به تیم "علاءالدین" با طراحی حمل مرسوله های پستی از طریق  اپلیکیشن هوشمند توسط آقایان مصطفی و محمد کوهستانی (دانشجویان رشته مهندسی برق دانشگاه خلیج فارس )  تعلق گرفت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها