مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه گفت؛

بوشهر رتبه اول کشور در جذب وام تبصره ۱۶

در آئینی با حضور اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تعداد ۸۲ اصله نهال به نام و به یاد ۳۵ شهیده و ۴۷ جانباز زن شهرستان ملکشاهی، در پارک جنگلی شهدای باولک شهر ملکشاهی کاشته شد
کد خبر: ۱۳۰۶۵۶۴

در آئینی با حضور اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تعداد ۸۲ اصله نهال به نام و به یاد ۳۵ شهیده و ۴۷ جانباز زن شهرستان ملکشاهی، در پارک جنگلی شهدای باولک شهر ملکشاهی کاشته شد.

به گزارش جام جم آنلاین ایلام، آئین کاشت نهال به نام زنان شهیده و جانباز شهرستان ملکشاهی روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه، با حضور اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد.

در این آئین که در آستانه سالروز بزرگداشت شهدا و همزمان با روز درختکاری، برگزار شد، تعداد ۸۲ اصله نهال به نام و به یاد ۳۵ شهیده و ۴۷ جانباز زن شهرستان ملکشاهی، در پارک جنگلی شهدای باولک شهر ملکشاهی کاشته شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: کاشت نهال به نام شهدا، از ویژه برنامه های بنیاد ایلام است که با نزدیک شدن به سالروز بزرگداشت شهدا و روز درختکاری در سراسر استان برگزار میشود.
وی با اشاره به اینکه در اجرای این برنامه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیز با بنیاد همکاری دارند، افزود: درختکاری یک سنت حسنه است که در تعالیم دینی بر این سنت بسیار تاکید شده و کاشت نهال به نام شهدا یکی از مهمترین برنامه ها در جهت زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی احمد فداله امام جمعه ملکشاهی، محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی، روسای ادارات شهرستان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز در این آیین حضور داشتند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها