در پی انتشار گفت و گویی با جام جم آنلاین مطرح شد

پاسخ تند محمد شایسته به علی صادقی

در پی انتشار گفت و گویی در جام جم آنلاین در تاریخ 16 اسفند ماه و طرح ادعای علی صادقی مبنی بر اینکه محمد شایسته تهیه کننده فیلم «50 کیلو آلبالو» نه تنها دستمزد او را اصولی پرداخت نکرده بلکه در اعتراض به پرداخت دستمزدش فحاشی هم کرده، محمد شایسته با انتشار تصویر قرارداد خود با علی صادقی پاسخ او را داد.
کد خبر: ۱۳۰۶۵۴۰
محمد شایسته در جواب علی صادقی چه گفت!
فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» نوشته فرهاد توحیدی و مانی حقیقی است که مانی حقیقی به تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته و محمد شایسته در سال ۱۳۹۴ آن را کارگردانی کرده و علی صادقی به همراه ساعد سهیلی، هستی مهدوی فر، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، افسانه بایگان، امید روحانی، بهنوش بختیاری و... از جمله بازیگران این فیلم بودند.
 
چند روز پیش علی صادقی در مصاحبه‌ای با جام جم آنلاین گفت: محمد شایسته (تهیه کننده) به من می گوید، بیا در فیلم «50 کیلو آلبالو» یک سکانس مهمان بازی کن، یک سکانس می‌شود شش سکانس. بعد از آنطرف تمام تیزرهای تبلیغاتی اش را از پلان هایی انتخاب می کند که من بازی کردم و در نهایت چند سال پیش ۱۵ میلیارد هم می فروشد! زمانیکه به او می گویم حالا که سکانس من، سکانس مهمان نبود و کل تبلیغاتت هم از پلان های من است حداقل یک دستمزدی هم به من بده، فحش می دهد!

بر همین اساس، محمد شایسته در پاسخ به علی صادقی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از قرارداد علی صادقی را منتشر کرد و توضیحاتی درباره ادعای او ارائه داد که متن آن را در ادامه می خوانید.
 
پاسخ تند محمد شایسته به علی صادقی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۱
سالار
United States of America
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
۰
۰
حرف حساب جواب نداره

نیازمندی ها