شاهزاده انگلیسی در گفت و گو با اپرا وینفری؛

می ترسیدم تاریخ تکرار شود

جنگ در خاندان سلطنتی بریتانیا بالا گرفته است. در حالی که ساعاتی به پخش مصاحبه افشاگرانه نوه ملکه انگلیس و همسرش مگان مارکل با اپرا وینفری  مجری آمریکایی باقی مانده کاخ سلطنتی نیز در مقابل دست به یک افشاگری در رابطه با مگان مارکل همسر هری نوه ملکه زده است.
کد خبر: ۱۳۰۶۴۰۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل؛ هری نوه ملکه انگلیس و همسرش مگان که از دربار بریتانیا کناره گیری کرده اند مصاحبه ای با اپرا وینفری انجام داده اند که مگان در آن صحبت هایی را علیه ملکه و خاندان سلطنتی انجام داده است.

اما کاخ نشینان در لندن هم بیکار نشسته اند و یک مورد جنجالی را در رابطه با مگان مارکل فاش کرده اند. مگان مارکل متهم است به فاصله چند روز از قتل فجیع جمال خاشقچی گوشواره های اهدایی محمدبن سلمان ولیعهد عربستان را در یک مراسم مورد استفاده قرار داده است. بن سلمان متهم به صدور فرمان قتل فجیع جمال خاشقچی در سفارت عربستان است.

مگان مارکل بعدا در رابطه با این موضوع مورد سوال قرار گرفت و در پاسخ گفت که نمی دانسته بن سلمان در آن قتل دخیل است این در حالی است که در همان ماه مشخص شد که دستور قتل خاشقچی را چه کسی دارد و امکان ندارد مگان متوجه آن نشده باشد.

اکنون از این گوشواره ها به عنوان مدرکی علیه عروس جنجالی درباری ها استفاده می شود.

نشریه دیلی میل این گوشواره های مگان را «آغشته به خون» قلمداد می کند. مارکل از این گوشواره های بسیار جنجالی در دو مراسم مختلف استفاده کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها