یادداشت حسن روشن برای روزنامه جام جم ،

یک انتخاب فوتبالی و چند نکته

ستاره سابق تیم ملی ایران می گوید اگر نیازی به او احساس می شد، رای های بیشتری کسب می کرد و البته تاکید می کند که با علم به این موضوع وارد عرصه انتخابات شده است.
کد خبر: ۱۳۰۵۶۵۸

به گزارش جام جم آنلاین ، علی کریمی بعد از اعلام اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال و در حالیکه تنها 9 رای به خود اختصاص داده بود، سالن را در میان تشویق حاضران ترک کرد. 

او چند ثانیه بعد در گفتگو با خبرنگاران در مورد خروجش از انتخابات اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: آرزوی موفقیت می کنم برای آقای عزیزی خادم و کیومرث هاشمی. امیدوارم هر کدامشان انتخاب می شود، کارهای اساسی برای فوتبال ایران انجام دهد.


کریمی سپس در مورد اینکه آیا همچنان دغدغه فوتبال دارد یا نه، توضیح داد: دیگر طبیعتا ندارم. البته این را بگویم که از اول می دانستم که چه اتفاقاتی می افتد. فقط برای همین حضور پیدا کردم که فردا نگویند شرایط برای حضور فوتبالی ها مهیا بود ولی کسی نیامد. من فقط برای اینکه این بهانه دست یک سری ها نیفتد آمدم. وگرنه از اول نتایج مشخص بود.

او ادامه داد: تشکر می کنم از کسانی که به من رای دادند. خوشحالم از اینکه چیزهایی را متوجه شدم و این را به مخاطبانی که در سراسر جهان هستند، انتقال دادم. 9 نفر در این مجمع بودند که دوست داشتند، فوتبال تغییر اساسی کنند. از این بابت خوشحالم و امیدوارم رئیس های بعدی هم این دوستان را اذیت نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها