گزارشی نشان می دهد ثروتمندترین افراد جهان در طی شیوع ویروس کرونا  چه مقدار پول کسب کرده اند و در همین گزارش ذکر شده که لندن از نیویورک پیشی گرفته و به بالاترین میزان تمرکز میلیونرهای دلاری در جهان رسیده است.
کد خبر: ۱۳۰۵۲۶۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گاردین، بر اساس مطالعه سالانه، 875 هزار نفر از ساکنان لندن پایتخت انگلیس ثروتمندانی هستند که ثروت «میلیون دلاری» دارند.

این بدان معناست که از هر 10 نفری که در لندن زندگی می کنند یک نفر میلیونر است و داده ها شکاف نابرابری را در پایتخت نشان می دهد. بر اساس آمار ، بیش از 2.5 میلیون نفر (یا 28 درصد) از کسانی که در لندن زندگی می کنند در طبقه بندی «زندگی در فقر» قرار دارند.

این گزارش نشان می دهد که 874 هزار و 354 نفر در لندن دارایی هایی به ارزش بیش از 1 میلیون دلار دارند که باعث می شود آنها به اصطلاح "افراد با ارزش خالص بالا" (HNWI) باشند. این در حالی است که نیویورک آمریکا که قبلا به شهر پولدارهای جهان معروف بود به رتبه دوم رفته است. در این شهر آمریکایی 820 هزار نفر از میلیونرهای دلاری جهان زندگی می کنند.

گفته می شود که لندن از هجوم هنگ کنگی های ثروتمند سود برده است. بسیاری از آنها هنگ گنگ را به دلیل نگرانی در مورد مقابله با دولت چین ترک کردند.

 

بر اساس تحقیقات جداگانه موسسه حقوقی سیتی سیتی  68 درصد ویزاهای به اصطلاح طلایی صادر شده در سال گذشته برای افرادی از هنگ کنگ بوده که قول سرمایه گذاری حداقل 2 میلیون پوندی در انگلیس را داشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها