دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

گزارش جامع تخلفات در بورس تدوین می‌شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تحولات چشمگیر در بازار بورس اشاره و بیان کرد: با توجه به تاثیر فضای مجازی بر قیمت‌گذاری غیرواقعی برخی سهام و نیز ارزان خریدنهای سوداگرانه، به زودی گزارشی جامع از تخلفات افراد و شرکتها در این حوزه تهیه خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۰۴۱۱۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، محسن رضایی در دیدار با فرماندهان و اعضای گردان سایبری سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی دیشب در مشهد افزود: ۱۵۰ نفر در ماههای ابتدای جهش بورس و برخی شرکتها و موسسات سوداگر با کسب ثروتهای بادآورده، ظرف مرداد و شهریور ماه گذشته امسال در عمل سرمایه مردم را در بورس به یغما بردند.
 
وی ادامه داد: برای حل مشکلات اقتصادی در عرصه‌های گوناگون نیازمند عزم جدی و مدیریت قرارگاهی هستیم تا دیگر شاهد فقر، فساد و تبعیض نباشیم.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیروزی انقلاب اسلامی را تحقق بخش حاکمیت مردم بر سیاست توصیف و بیان کرد: ولی هنوز بانکها، موسسات مالی و اعتباری و بیمه‌ها آنچنان که باید در خدمت رونق تولید و منافع مردم نیستند. 
 
وی گفت: دهه پنجم انقلاب باید به دهه زمینه‌سازی برای برقراری مردمسالاری اقتصادی و تثبیت حاکمیت مردم بر اقتصاد مبدل شود. این تحول نیازمند مشارکت گسترده و عمیق مردم در شناخت و دفاع از منافع ملی است. 
رضایی در ادامه سخنانش در جمع فرماندهان و اعضای گردان سایبری سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی همچنین به بایسته‌ها در بهره‌برداری از دستاوردهای فضای مجازی اشاره و بیان کرد: در فضای مجازی نیازمند رویکرد مردمی، سازماندهی عملیاتی و قرارگاهی هستیم. 
 
وی افزود: فضای مجازی نقش مهمی در رونق تولید، اقتصاد ملی و کارآفرینی فناورانه دارد. امروز فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است زیرا نقشی موثر در نظام عرضه دارد و عامل موثر بر تحول فرایند تولید و قیمت‌گذاری کالا و خدمات محسوب می‌شود. 
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در حالی که دشمنان ملت ایران بیشترین استفاده را از شبکه‌های اجتماعی در عرصه فضای مجازی دارند، برای ما رسیدن به سبک زندگی ایرانی اسلامی در فضای مجازی و مدیریت فرصتها و تهدیدهای فضای مجازی امری بسیار مهم و حیاتی است،
 
وی گفت: نمی‌توان با هسته‌های پراکنده در آفند و پدافند سایبری علیه شبکه‌های سازمان‌یافته از جمله منافقانی که از آلبانی شایعه‌افکنی می‌کنند و همچنین رژیم صهیونیستی بطور موثر مقابله کرد.
 
رضایی همچنین به مختصات دهه پنجم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد:  تهدیدها و فرصتها دهه پنجم با شرایط دهه‌های پیشین متفاوت است. برخی نظریه‌پردازان و حکمرانان غربی با هدف جلوگیری از ظهور تمدن نوین ایران اسلامی تصمیم دارند ظرف هشت سال آینده درگیری و رویارویی اقتصادی را با کشور ما ادامه دهند.
وی افزود: ما نیز در مقابل آنها باید تلاش کنیم تحریمها را خنثی یا کم اثر کرده و با تشکیل ایران بزرگ اقتصادی، غرب را از تحریم ملت ایران پشیمان نماییم. 
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در این نشست با نقطه نظرات فعالان سایبری در خصوص فضای مجازی آشنا شد.
 
محسن رضایی که دیشب برای سفری به چند روزه وارد مشهد شده، امروز ۲۵ بهمن ماه برای دیدار با مردم عازم شهرستانهای تایباد و تربت‌جام در شرق خراسان رضوی شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها