سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

هر وقت اراده کنیم نفت صادر می کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه به لی جان شو رئیس کمیته دائمی کنگره ملی و وانگ یانگ رئیس مجلس مشورتی جمهوری خلق چین فرارسیدن عید بهاره و سال نوی چینی را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۰۴۰۱۲

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه به لی جان شو رئیس کمیته دائمی کنگره ملی و وانگ یانگ رئیس مجلس مشورتی جمهوری خلق چین فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی را تبریک گفت و بر توسعه و گسترش همکاری‌های دوستانه در عرصه های گوناگون تأکید کرد.

متن پیام‌های رئیس مجلس به شرح ذیل است:

جناب آقای لی جان شو

رئیس محترم کمیته دائمی کنگره ملی جمهوری خلق چین

عالیجناب؛

صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت فرارسیدن عید بهاره و سال نوی چینی به جنابعالی و ملت جمهوری خلق چین ابراز می نمایم.

ضمن قدردانی از گفتگوهای سازنده و مؤثر فی مابین در نشست مجازی اخیر، مایلم بر باور مشترک مجالس دو کشور مبنی بر توسعه و گسترش همکاری های دوستانه در حوزه های گوناگون که از اصول راهبردی سیاست خارجی در کشور می‌باشد تاکید نموده و تصریح نمایم، مجلس شورای اسلامی از هرگونه اقدامی برای تحکیم و تقویت روابط راهبردی فی مابین حمایت و پشتیبانی می نماید.

اطمینان دارم، با مساعی مشترک شاهد فصل نوینی از همکاری های مشترک خواهیم بود. فرصت را مغتنم شمرده، سلامت و موفقیت روز افزون جنابعالی و نمایندگان محترم کنگره ملی و دولت و ملت کشور دوست جمهوری خلق چین را آرزو می نمایم .

همچنین متن پیام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس مجلس مشورتی سیاسی جمهوری خلق چین به شرح ذیل است:

جناب آقای وانگ یانگ

رئیس مجلس مشورتی سیاسی جمهوری خلق چین

عالیجناب ؛

خرسندم بهترین تبریکات و تهنیت های خود را به مناسبت فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی ابراز نمایم .

با کمال مسرت به استحضار عالی می رسانم که اخیرا گفتگوهای سازنده و مهمی فیمابین اینجانب و عالیجناب لی جان شو، رئیس محترم کمیته دائمی کنگره ملی جمهوری خلق چین طی نشست رسمی ( مجازی ) انجام شد. مایلم بر باور مشترک مجالس دو کشور مبنی بر توسعه و گسترش همکاری های دوستانه در حوزه های گوناگون که از اصول راهبردی سیاست خارجی در کشور می‌باشد تاکید نموده و تصریح نمایم، مجلس شورای اسلامی از هرگونه اقدامی برای تحکیم و تقویت روابط راهبردی فی مابین حمایت و پشتیبانی می نماید. اطمینان دارم، با مساعی مشترک شاهد فصل نوینی از همکاری های مشترک خواهیم بود.

فرصت را مغتنم شمرده، سلامت، شادکامی و بهروزی جنابعالی، ملت و دولت کشور دوست جمهوری خلق چین را آرزومندم.

محمد باقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها