نبرد دیدنی میان جیپ رانگلر، لندروور دیفندر و مرسدس G کلاس

مسابقه طناب‌ کشی! (+فیلم و تصاویر)

آشنایی با جیپ رانگلر الکتریکی کانسپت

یک‌ قدم به سمت آینده (+فیلم و تصاویر)

جیپ به دنبال موفقیت حداکثری در بازار و همچنین تبلیغات خود بوده و نگاهی به جاده‌های پیش رو دارد.تبلیغ جاده پیش روی این کمپانی که برای گرامیداشت هشتادسالگی‌اش و همچنین نیم‌نگاهی به آینده طراحی شده کانسپت واگونییر، گرند چروکی L جدید و رانگلر ۴xe پلاگین هیبریدی را برجسته می‌کند.
کد خبر: ۱۳۰۳۹۰۴

به گزارش جام جم آنلاین، رانگلر ۴xe پلاگین هیبریدی آغازی بر آینده الکتریکی شده‌ جیپ است زیرا رئیس جهانی این شرکت گفته تمامی محصولات جیپ در سال‌های پیش رو با قوای محرکه الکتریکی شده نیز عرضه خواهند شد و جیپ تکنولوژی سبز و دو دیفرانسیل را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد.

جیپ به همین موارد بسنده نکرده و در وب‌سایت خود تیزری از رانگلر الکتریکی کانسپت را منتشر نموده است. این خودرو به عنوان بخشی از برنامه سفری جیپ در مواب یوتا معرفی خواهد شد.

جیپ فعلاً اشاره‌ای به مشخصات این خودروی مفهومی نداشته اما در تیزر منتشر شده شاهد چهره آشنای رانگلر هستیم البته برخی تغییرات رخ داده که از جمله آن‌ها می‌توان به جلوپنجره کاملاً بسته رانگلر الکتریکی اشاره کرد.

همچنین به نظر می‌رسد این خودرو دارای مجموعه باتری‌ای است که به سه بخش مختلف تقسیم شده است.

جیپ همچنین جایگاه‌های شارژ خورشیدی را به نمایش گذاشته که برای حمایت از محصولات الکتریکی شده این خودروساز بکار خواهند رفت.

این جایگاه‌ها در محل‌های خارج از جاده همچون مواب، یوتا و روبیکان تریل در کالیفرنیا نصب خواهند شد.

همچنین تبلیغ جاده پیش روی جیپ نشان دهنده دستیار رانندگی فعال هندزفری است که اواخر امسال در دسترس خواهد بود. این سیستم نیمه خودران سطح ۲ در گرند چروکی L معرفی می‌شود.

این خودروساز آمریکایی همچنین به برخی ویژگی‌های گرند واگونییر اشاره داشته و گفته که مشتریان می‌توانند انتظار سرویس‌های بسیار عالی و تجربه مالکیت متمایزی را داشته باشند.

این موضوع مهمی است زیرا گرند واگونییر شاسی‌بلند لوکسی است که با کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور قابل‌مقایسه می‌باشد البته شاسی‌بلند جیپ برخلاف رقبا از طریق نمایندگی‌های عادی به فروش خواهد رسید و این موضوعی قابل‌تأمل خواهد بود البته جیپ برای ایجاد وضعیتی خاص‌تر اقدام به تأسیس نمایندگی‌های تائید شده واگونییر می‌کند تا سرویس‌ها و خدمات فروش و پس از فروش درجه‌یکی به مشتریان ارائه گردد.

یک‌ قدم به سمت آینده (+فیلم و تصاویر)

یک‌ قدم به سمت آینده (+فیلم و تصاویر)

یک‌ قدم به سمت آینده (+فیلم و تصاویر)

تعداد بازدید : 66

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها