سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی:

با پول نقد وارد جایگاه های سوخت نشوید

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت از مردم خواست پول نقدشان را در جایگاه‌ها خرج نکنند.
کد خبر: ۱۳۰۲۵۸۲

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، اسدالله قلی زاده گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا بانک مرکزی دستورالعمل‌های مختلفی مبنی بر دریافت نکردن پول نقد صادر کرده که به جایگاه‌ها هم ابلاغ شد، اما متأسفانه، چون برخی بانک‌ها همکاری لازم از بابت دریافت پول نقد را ندارند مردم اسکناس‌های خود را در جایگاه‌ها خرج می‌کنند.

وی با بیان این که جایگاه‌ها در یک سال گذشته این موضوع را مدیریت کرده‌اند، افزود: اما اگر با این منوال پیش برود ممنوعیت کامل دریافت پول نقد در جایگاه‌های سوخت را اجرایی می‌کنیم.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت با بیان این که هم اکنون نیز دریافت پول نقد از مشتریان در جایگاه‌های سوخت ممنوع است، گفت: با این حال جایگاه‌ها در یک سال گذشته با مردم همکاری کردند، اما با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در بین متصدیان جایگاه، ادامه این روند ممکن نیست.

قلی زاده با بیان این که باید فکری برای مدیریت پول نقد مردم در دوران کرونا کرد، توضیح داد: وقتی بانک‌ها پول نقد مردم را دریافت نمی‌کنند آن‌ها مجبورند در مراجعه به جایگاه‌ها پول نقدشان را در جایگاه‌ها خرج کنند و این مسئله مشکلاتی را برای مردم و جایگاه داران ایجاد کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها