سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و آغاز بارش برف و باران از روز پنجشنبه از وزش باد نشبتأ قوی در همه مناطق طی شنبه آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۲۴۰۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جو پایداری پیش بینی شده که باعث افزایش غلظت و انباشت غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.
 
روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی، بارش برف و باران در غرب و شمال غرب آغاز می‌شود.  روز جمعه با تقویت سامانه بارشی، بارش برف و باران علاوه بر شمال غرب و غرب، در جنوب غرب، دام‌های جنوبی البرز مرکزی، برخی مناطق گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود.
 
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده بارش برف و باران در برخی مناطق شمال غرب، شمال
شرق، شرق، زاگرس جنوبی، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و به صورت پراکنده در بخش‌هایی از شرق کشور روی می‌دهد و روز یکشنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.
 
از امروز تا پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور ادامه خواهد داشت و از این رو احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی وجود دارد. پنجشنبه و جمعه در اردبیل، گیلان و شنبه در بیشتر مناطق کشور وزش باد نسبتأ شدید پیش بینی می‌شود. همچنین امروز و فردا شرق و مرکز خلیج‌فارس مواج پیش بینی شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها