فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که تحت پوشش سرمایه دار و صاحب کارخانه از تعدادی تجار بوشهری ۳۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۰۱۹۵۸
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایسنا، سردار خلیل واعظی با بیان این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی افراد مال باخته در خصوص وقوع کلاهبرداری میلیاردی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی عنوان کرد: سریعا تیم ویژه ای از کارآگاهان مجرب اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیات خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند.
 
دستگیری سرمایه‌دار قلابی که ۳۸۰ میلیارد از تاجران کلاهبرداری کرده بود
فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در تحقیقات میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس مشخص شد، فردی با پوشش سرمایه دار، صاحب کارخانه و شرکت و با اظهار اینکه قادر به تهیه و واگذاری خودرو، اقلام خوراکی (خصوصا برنج) بوده از تعدادی تاجر در استان های بوشهر، فارس و تهران مبالغی را از ۲۰ تا ۵۰ میلیارد ریال جمعا به مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و بدون انجام تعهدات به مکان نامعلومی متواری می شود.
سردار واعظی با بیان اینکه متهم در بازار فعالیت داشته و در زمینه خرید و فروش کالا اشرافیت داشته و همین امر سبب می شد تا به راحتی متقاضیان را توجیه و آنان را اغفال کند، افزود: افراد مال باخته بدون تجربه و صرفا با هیاهوی بازار در صدد خرید کالایی بودند که مرتبا در بازار کمیاب شده و ارزش افزوده داشته باشد به وی اعتماد کرده و سرمایه خود را در اختیار این فرد قرار دادند.
این مقام انتظامی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه متهم را در سطح شهر تهران شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
سردار خلیل واعظی توصیه کرد: شهروندان به خصوص افراد سرمایه گذار قبل از هر گونه اقدام اقتصادی یا سرمایه گذاری، حتما استعلامات و تحقیقات لازم را از شخص و یا اشخاص حقیقی یا حقوقی اخذ کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها