مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور:

کماکان 11 جاده مسدود است / ممنوعیت تردد کامیون در هراز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است، همچنین تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 امروز و فردا یکشنبه 29 دی تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد ممنوع است.
کد خبر: ۱۳۰۱۴۲۲

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک جاده ها در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل کاهش یافت

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2301 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 12.1 درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

کماکان 11 جاده مسدود است

وی بیان کرد:‌ در حال حاضر ‌جاده پونل - خلخال، محور سروآباد-پاوه، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده شهداد-نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان و محور فرعی شمشک-دیزین به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محرابی نیا اظهار کرد: همچنین جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه، واقع در استان خوزستان، جاده وازک-بلده در مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

ثبت 235 هزار تردد در آزادراه ‌کرج-تهران-کرج طی شبانه روز گذشته

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران‌ با 120 هزار و 254 تردد، آزادراه‌ تهران-کرج با 115 هزار و 140 تردد، آزادراه کرج-قزوین با 105 هزار و 792 تردد ثبت شد.

ترافیک سنگین بین کرج و قزوین

وی گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

محرابی نیا تصریح کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و تالار المهدی و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس خبر داد.

کندوان از ساعت 12 فردا و هراز از ساعت 13 روز آینده یک طرفه می شود

وی ضمن تشریح محدودیت ترافیکی جاده های شمال تا دوشنبه 29 دی، بیان کرد: اجرای محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت ها لغو می شود.

محرابی نیا اظهار کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه 28 دی تا ساعت 2 روز دوشنبه 29 دی از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت 15:00 روز یکشنبه تا ساعت 2 روز دوشنبه 29 دی از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 یکشنبه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 فردا یکشنبه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز

وی اظهار داشت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است.

محرابی نیا افزود: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 امروز و فردا تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: همچنین در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 یکشنبه از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده های تهران-شمال و تهران-مشهد

وی افزود: تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز دوشنبه 29 دی در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها