رئیس شورای حوزه علمیه قزوین:

ظرفیت های هنری قرآن احیا شود

در نشست طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) نایین مطرح شد:

دشمن برای بی عفت کردن زن ایرانی برنامه دارد

استاد حوزه، راهکار دشمن برای ترویج بی غیرتی در جامعه، بی حیایی بانوان دانست و گفت: جامعه بی غیرت، جامعه هدف دشمن است و وظیفه ماست تا در این مسیر بصیرت افزایی کنیم.
کد خبر: ۱۲۹۹۸۰۶
به گزارش جام جم آنلاین از «حوزه» از اصفهان، محسن قافی، در نشست بصیرتی با عنوان «بصیرت فاطمی»، در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها نایین گفت: خداوند در قرآن پیرامون بصیرت می فرماید: انسانهای با تقوا هنگامی که حرف های شیطانی دنبالشان می آید می فهمند متذکر می شوند و کلام فاسد را از سالم تشخیص می دهند.

دشمن برای بی عفت کردن زن ایرانی برنامه دارد

وی با بیان اینکه اگر قدرت تشخیص خوب از بد را نداریم باید تابع افرادی که دارای بصیرت هستند، باشیم، افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: بصیرت است که فتنه را از بین می‌برد و توطئه را ریشه‌کن می‌کند، در کشور ما به واسطه بصیرت فاطمی و بصیرت حسینی این توطئه‌ها برچیده شد و سرچشمه این بصیرت از همان روضه های فاطمی و حسینی نشأت می گیرد.

قافی ادامه داد:  دشمن بر روی جنگ نرم بسیار کار کرده است تا بصیرت را از ما بگیرد، برای نمونه روی مسئله حیا و حجاب زنان بسیار کار می کند تا حجاب را از زنان بگیرد، چون از این نقطه ضربه خورده است.

وی راهکار دشمن برای ترویج بی غیرتی در جامعه را بی حیایی بانوان دانست و گفت: جامعه بی غیرت، جامعه هدف دشمن است و وظیفه ماست تا در این مسیر بصیرت افزایی کنیم.

قافی تصریح کرد: پیشرفت جامعه نیاز به علم دارد و داشتن حجاب منافاتی با پیشرفت علمی جامعه ندارد؛ نکته‌ای که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند مسئله مادری و فرزندآوری است، توطئه دشمن این است که نسل جوان کشور ما کمتر شود، به همین دلیل دختران را به سمت و سوی تحصیل در شغل های کاذب می فرستد و آنها را از  مادری محروم می‌کند.

وی ابراز کرد: بصیرت فاطمی این است که در زمینه فرزندآوری کار شود؛ دشمنان می دانند که در دامان زنان شیعه فرزندانی مانند حاج قاسم سلیمانی ها، حججی ها و ... تربیت می شوند، بنابراین تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا فرزندآوری کاهش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها