نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله (ع) سپاه گفت: حاج قاسم تنها فرمانده‌ای بود که به طور مداوم ۴۰ سال با دشمن می‌جنگید؛ چه در داخل ایران و چه در خارج از کشور.
نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله (ع) سپاه گفت: حاج قاسم تنها فرمانده‌ای بود که به طور مداوم ۴۰ سال با دشمن می‌جنگید؛ چه در داخل ایران و چه در خارج از کشور.
کد خبر: ۱۲۹۹۴۸۶

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو  با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: من از دوران دفاع مقدس نیروی شهید حاج قاسم سلیمانی بودم، سال ۱۳۶۵ مسئول تبلیغات لشکر ۴۱ ثارالله شدم و پیش از آن هم در این لشکر بودم. همان زمان بود که عشق به حاج قاسم در وجودم شعله ور شد و حتی زمانی که من به نیروی قدس آمدم، رهبر انقلاب هم این نکته را به سردار سلیمانی تاکید کردند که من به حاج قاسم محبت دارم.  

وی ادامه داد: علاوه بر این، حاج قاسم تنها فرمانده‌ای بود که به طور مداوم ۴۰ سال با دشمن ‌جنگید؛ چه در داخل ایران علیه صدام و دشمنان داخلی و چه در خارج از کشور. رهبر انقلاب پس از شهادت حاج قاسم فرمودند که حاج قاسم شاگرد مکتب امام خمینی (ره) بود و باید به او به عنوان یک شاگرد از این زاویه نگاه کنیم که او صاحب مکتب شده است.

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به نوشتن کتاب شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: این موضوع باعث شد که من کتاب شاخص‌های مکتب سلیمانی را بنویسم و چاپ کنم. در این کتاب تلاش شده واقعیت‌ها و ویژگی‌های بارز حاج قاسم سلیمانی مانند عشق به خدا و اولیاء، اسلام ناب، مردم و مظلومان، شهادت و بسیاری از ویژگی‌های حاج قاسم نوشته شود.

وی افزود: این کتاب تنها  جرقه‌ای است که باید روحانیون، اساتید دانشگاه، بزرگان کشور و دانشجویان محترم وارد این عرصه بشوند و حقیقت مکتب شخصیت شهید سلیمانی را تبیین کنند.

حجت الاسلام شیرازی در پاسخ به سوالی درباره سایر بخش‌های کتاب شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد: در این کتاب ما ۱۷ شاخص کلی را تبیین کردیم. گر چه در هر عنوان کلی هم یک زیر مجموعه‌ای را هم قرار داده ایم. در واقع ۴۰ یا ۵۰ شاخص از ویژگی‌های شهید سلیمانی در این کتاب تبیین شده است.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها