مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد؛

انسداد محور کندوان / افزایش 2.5 درصدی ترافیک راه‌ها

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: محور کندوان از 8 دی تا 12 اسفند از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به‌ دلیل اصلاح مسیر مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۹۳۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، علی اکبر آشوری در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

انسداد جاده کندوان در برخی ساعات روز

وی گفت: طبق اعلام قبلی محور کندوان حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 از مرزن آباد تا دزدبن از 8 دی تا 12 اسفند از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

تردد در محور چالوس از ساعت 8 تا 17 ممنوع است

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور درباره آخرین آمار تردد خودرو در محورهای تهران-شمال بیان کرد: در حال حاضر در محورهای هراز و فیروزکوه‌، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت ترافیک روان است.

آشوری با اشاره به انسداد محور کندوان تا ساعت 17 امروز اظهار کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد و افزود: در حال حاضر ‌ترافیک در محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس نیمه سنگین است.

«نبود ایمنی» برای تردد خودرو عامل انسداد‌ 11 جاده‌ کشور

وی‌ از انسداد 11 محور به دلیل نبود ایمنی در مسیر گفت و افزود:‌ در حال حاضر کماکان جاده شهداد-نهبندان، محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان، محور گنج نامه-تویسرکان، محور وازک-بلده در مازندران، جاده پونل - خلخال، محور فرعی شمشک-دیزین و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

آشوری اضافه کرد: همچنین محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور سروآباد-پاوه، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر نیز به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

افزایش 5.4 درصدی ترافیک راه‌ها

وی درباره آخرین آمار تردد خودرو در جاده‌ ها تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل ا‌ز رصد 2282 دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل 5.4 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راهها 16.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

ثبت بیش از 224 هزار تردد بین تهران و کرج

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با 118 هزار و 37 تردد، آزادراه تهران-کرج‌ با 106 هزار و 776 هزار و 859 تردد و آزادراه ‌کرج-قزوین با 105 هزار و 530 تردد ثبت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها