شاگردان استیون جرارد در گلاسکو رنجرز موفق شدند در شهرآورد اولد فیرم از سد رقیب سنتی خود سلتیک بگذرند تا یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ اسکاتلند نزدیک‌تر شوند.
کد خبر: ۱۲۹۹۲۵۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، تیم‌های گلاسکو رنجرز و سلتیک در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ اسکاتلند به مصاف هم رفتند تا برگزار کننده یکی دیگر از شهرآوردهای اولدفرم باشند. این دیدار یکی از ۱۰ شهرآورد بزرگ دنیا هست که به شهرآورد نفرت هم مشهور شده چرا که ۲ تیم در مذهب خود با یکدیگر اختلاف شدیدی را در طول تاریخ داشته‌اند.

 

در این دیدار جذاب، گلاسکو رنجرز میزبان موفق شد با گل به خودی دقیقه ۷۰ کالوم مک‌گرگور به برتری برسد و با ۶۲ امتیاز در صدر جدول جایگاه خود را بیش از پیش تثبیت کند و همچنان بدون شکست و با تنها پنج گل خورده در ۲۲ بازی توقف ناپذیر باقی بماند. سلتیک نیز با سه بازی کمتر و همچنین ۱۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد. آنها هر سه بازی خود را هم ببرند بازهم ۱۰ امتیاز کمتر از گلاسکو خواهند داشت.

 

شاگردان جرارد فاتح دربی اولد فیرم شدند/آمار فوق العاده رنجرز در لیگ اسکاتلند

 

لازم به ذکر است که نیر بیتون، مدافع سلتیک در دقیقه ۶۲ از زمین مسابقه اخراج شد. داور ۶ بازیکن را هم با کارت زرد جریمه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها