فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا به زودی آغاز می‌شود و به این ترتیب برخی ستاره‌های لالیگا بازیکن آزاد خواهند شد.
کد خبر: ۱۲۹۷۴۹۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان و مارکا ، فصل نقل و انتقالات زمستانی به زودی آغاز خواهد شد و برخی بازیکنان مشهور لالیگا می‌توانند با سایر تیم‌ها وارد مذاکره شوند و یا با به صورت بازیکن آزاد به تیم‌های دیگر منتقل شوند، اما نکته جالب این لیست حضور کاپیتان‌های ۲ تیم مشهور اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا است. بازیکنانی که با وجود سن بالای خود، همچنان در بازار نقل و انتقالات مهره‌های مهمی محسوب می‌شوند و مشتری‌های خاص خود را دارند.

 

  ۵ بازیکن بزرگ لالیگا که به زودی قراردادشان به پایان می‌رسد

 

به ۵ بازیکن مشهور لالیگا که به زودی قراردادشان با تیم‌های خود به اتمام می‌رسد، اشاره خواهیم کرد:

 

۱. لیونل مسی

ستاره بارسلونا تابستان در آستانه ترک بارسلونا بود، اما این اتفاق نیفتاد. مسی در پایان فصل می‌تواند بدون هیچ مشکلی کاتالان‌ها را ترک کند.

 

۲. سرخیو راموس

قرارداد کاپیتان و بهترین بازیکن رئال مادرید، در پایان فصل با این تیم به پایان خواهد رسید، اما به نظر نمی‌رسد که مدیران رئال مادرید به راحتی این ستاره ۳۴ ساله اسپانیایی را از دست بدهند.

 

۳. دیگو کاستا

مهاجم خشن اتلتیکو مادرید که در این فصل به علت مصدومیت، بازی‌های زیادی را از دست داده است؛ در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند به تیم دیگری انتقال پیدا کند.

 

۴. لوکا مودریچ

برنده سابق توپ طلا در پایان فصل بازیکنی آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند رئال مادرید را ترک کند.

از تیم فوتبال تاتنهام به عنوان مقصد بعدی مودریچ نام برده می‌شود.

 

۵. خسوس ناواس

مدافع ۳۵ ساله تیم ملی اسپانیا و باشگاه سویا در پایان این فصل به عنوان بازیکن آزاد شناخته خواهد شد و می‌تواند تیم خود را ترک کند؛ اما به نظر نمی‌رسد که ناواس سال‌های پایانی فوتبال خود را در تیمی به جز سویا به اتمام برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها