منچستریونایتد بعد از ۱۳ برد متوالی خارج از خانه در فوتبال انگلستان مقابل لسترسیتی به تساوی رسید تا همه چیز به نفع مدعیان دیگر لیگ برتر تمام شود.
کد خبر: ۱۲۹۷۴۹۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، تیم‌های لسترسیتی و منچستریونایتد در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی پرگل ۲ بر ۲ رضایت دادند.

 

  لسترسیتی 2 - 2 منچستریونایتد؛ تقسیم امتیازات به نفع دیگر مدعیان

 

شاگردان اوله گانر سولسشر ۲ بار در این دیدار از میزبان خود پیش افتادند اما هر دوبار، موفق به حفظ نتیجه نشدند. ابتد مارکوس رشفورد در دقیقه ۲۳ روی پاس برونو فرناندز گل زد تا سومین گلزن جوان یونایتد باشد که به آمار ۵۰ گل زده می‌رسد. این گل در دقیقه ۳۱ با شوت مهلک هاروی بارنز پاسخ داده شد.

 

در نیمه دوم شاهد دو تعویض طلایی بودیم. ابتدا ادینسون کاوانی تازه وارد بود که زمینه‌ساز گل دقیقه ۷۹ برونو فرناندز شد و سپس آیوزه پرز بود که با ارسالی دقیق، جیمی واردی را در دقیقه ۸۵ به گل تساوی‌بخش رساند.

 

با این نتیجه منچستریونایتد بعد از ۱۳ برد پیاپی مقابل میزبان‌های انگلیسی خود در یک بازی به برتری نرسید و رکورد تاریخی‌اش در عدد ۱۳ باقی ماند.

 

حالا لسترسیتی با ۲۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و یونایتد با یک امتیاز کمتر در جایگاه سوم ایستاده است. این بهترین نتیجه ممکن برای تیم‌های بالانشین به‌ویژه لیورپول صدرنشین بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها