دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه جلال از برگزاری اختتامیه این دوره روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه خبر داد و گفت: جوایز ۱۲ چهره برتر بخش ویژه این دوره دوبرابر شد.
کد خبر: ۱۲۹۷۳۹۷

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم ، مصطفی جلالی، دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه جلال، در گفت‌وگویی از برگزاری اختتامیه سیزدهمین دوره این جایزه در روز چهارشنبه 15 دی ماه ساعت 23 در قالب برنامه «شب روایت» ویژه جایزه جلال آل احمد از شبکه 4 سیما خبر داد.

وی ادامه داد:‌ این برنامه تلویزیونی به دلیل محدودیت‌های ناشی از اپیدمی کرونا و عدم مصوبه ستاد ملی کرونا برای برگزاری اختتامیه به صورت رسمی،‌ به اختتامیه سیزدهمین دوره جلال اختصاص پیدا کرده است.

جوایز بخش ویژه جایزه جلال آل احمد دوبرابر شد/تاریخ اختتامیه

جلالی ادامه داد:  به دلیل کرونا امکان برگزاری با حضور برگزیدگان نیست‌، اما از طریق تماس تلفنی و تصویری با آن‌ها ارتباط برقرار خواهیم کرد.در برنامه اختتامیه دبیر علمی‌، دبیر اجرایی،‌ معاون فرهنگی وزارت ارشاد یا شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی جایزه جلال از دوبرابر شدن جایزه 12 نویسنده و مستندنگار بخش ویژه این دوره که به چهره‌های برتر ادبیات دفاع مقدس به انتخاب اصحاب رسانه اختصاص دارد‌، خبر داد و گفت:‌ با موافقت معاون فرهنگی وزارت ارشاد جوایز این 12 چهره برتر از 10 میلیون تومان به 20 میلیون تومان رسید. همچنین هدیه‌ ناقابلی که برای تمامی نامزدهای بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده بود نیز دو برابر شد.

پیش از این دبیر اجرایی جایزه جلال،‌ میزان جایزه نقدی برگزیدگان این دوره را 150 میلیون تومان و شایستگان تقدیر را نیز 30 میلیون تومان عنوان کرده بود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها