نماینده جنبش حماس در لبنان از نقش سردار سلیمانی در دفاع از نوار غزه در برابر دشمن صهیونیستی گفت.
نماینده جنبش حماس در لبنان از نقش سردار سلیمانی در دفاع از نوار غزه در برابر دشمن صهیونیستی گفت.
کد خبر: ۱۲۹۶۵۰۲
 
به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، از مجاهدت‌های فراوان وی گفت.

احمد عبدالهادی گفت: «اندیشه احداث تونل در زیر زمین در غزه که امروز بیش از ۳۶۰ کیلومتر در آن تونل احداث شده است- و آنان (صهیونیستها) این را به خوبی می‌فهمند و همین کافی است- از طرف دو نفر یکی فرمانده شهید یعنی عماد مغنیه و دوم حاج قاسم سلیمانی مطرح شد. سلیمانی بار‌ها به غزه سفر کرد و در نقشه دفاعی و طراحی و ترسیم آن از همان لحظه اول شرکت داشت. این یک راز نیست و دشمن همه این‌ها را می‌داند».

همزمان با سالروز شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمان شهید ایشان، «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح و سازمان بدر عراق امروز (سه‌شنبه) از دولت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور خواست تا به وعده خود در خصوص اجرای مصوبه پارلمان درباره اخراج نظامیان آمریکایی عمل کند. وی تاکید کرد: «به نشانه وفاداری به خون شهدا و در راستای حفظ حاکمیت کشور، شایسته است که دولت عراق به وعده‌های خود برای زمانبندی اخراج نظامیان آمریکایی عمل کند». العامری این را هم تصریح کرد که اخراج نیرو‌های آمریکا در راستای تحقق حاکمیت ملی و خدمات رسانی عادلانه به مردم عراق است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها