لیونل مسی با بیان این که در حال حاضر حال خوبی دارد، هواداران بارسلونا را به ماندن در نوکمپ امیدوار کرد و این احتمال وجود دارد در آینده نزدیک قراردادش را تمدید کند.
کد خبر: ۱۲۹۶۲۳۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر ورزشی، لیونل مسی تابستان تصمیم داشت از بارسلونا جدا شود و حتی درخواست رسمی هم داد، اما با بند فسخ 700 میلیون یورویی جدایی‌اش منتفی شد.

 

  مسی هواداران بارسا را به ماندن امیدوار کرد!

 

هنوز هم گفته می‌شود لئو شاید بارسا را ترک کند، چرا که قراردادش تمدید نشده و پایان فصل این قرارداد به پایان خواهد رسید. با این حال مسی در این باره صحبت‌هایی کرد که هواداران بارسلونا به ماندنش امیدوار شدند. او گفت: «واقعیت این است که الان و امروز حال و حس من خوب است اما در تابستان اوقات و حالم بسیار بد بود که مربوط به اتفاقاتی بود که قبل از تابستان رخ داد، از جمله شیوه‌ای که فصل را به پایان رساندیم، ماجرای فکس درخواست جدایی‌ام و همه آنها ... آن داستان‌ها تا اوایل فصل جاری هم کمی مرا درگیر کرده بود. اما امروز من حال خوبی دارم و خودم را در شرایطی می‌بینم که می‌خواهم به طور جدی برای هر آنچه در این مسیر پیش روی‌مان قرار دارد، بجنگم و برای همین هیجان زده‌ام. می‌دانم که باشگاه روزهای سختی را سپری می‌کند و این شامل همه بخش‌های مربوط به باشگاه و تیم می‌شود اما من نسبت به آینده خوشبین هستم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها